Route Boechout-Hove-Edegem (BE)

Ice.S04
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2019, 22:00

Free2be schreef: 19 sep 2019, 07:45 Best dat je het gemeentebestuur misschien eens een letter stuurt, je weet maar nooit. Verder lijkt me het bovenstaande verkeersbord toch ook voor SP's toegang te verlenen.
Het is juist zo dat Boechout en Hove een tijd geleden juist al die borden B,P verboden hebben geplaatst op alle fietspaden binnen de bebouwde kom. Dus ik denk niet dat ze daar veel aan gaan veranderen.

En wat je zegt over dat verkeersbord klopt volgens mij niet. Dan zou er ook "Uitgezonderd P" moeten bijstaan volgens mij.
Is er iemand anders die daar wat meer duiding bij kan geven?
ST3 814 Wh
Woon-Werk 18km enkel
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Vermits ze de SP groep indelen onder de bromfietsen, valt deze alsnog onder de B klasse, dus niet toegelaten. Excuus voor het te snel reageren. Het is 'n soep!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Je vertrekt dus vanuit Ranst, is het UZA je eindbestemming ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Free2be schreef: 19 sep 2019, 07:45 Best dat je het gemeentebestuur misschien eens een letter stuurt, je weet maar nooit. Verder lijkt me het bovenstaande verkeersbord toch ook voor SP's toegang te verlenen.
Indien er een P bij staat dan is die eveneens toegankelijk voor een Pedelec dacht ik.
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromer9000 schreef: 19 sep 2019, 19:03 Indien er een P bij staat dan is die eveneens toegankelijk voor een Pedelec dacht ik.
Met een pedelec heb je sowieso quasi geen enkele beperking, met een speed pedelec heb je die (helaas) wel.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Ice.S04
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2019, 22:00

Golvas schreef: 19 sep 2019, 18:35 Je vertrekt dus vanuit Ranst, is het UZA je eindbestemming ?
Neen, Atlas Copco aan de A12.
Verbinding UZA naar Atlas heb ik al een goede route voor.
ST3 814 Wh
Woon-Werk 18km enkel
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Is rijden via Millegem, Vremde, Mortsel en Edegem dan geen optie voor je ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
greenthy
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 aug 2019, 23:42
Locatie: Provincie Antwerpen

Golvas schreef: 21 sep 2019, 10:32 Is rijden via Millegem, Vremde, Mortsel en Edegem dan geen optie voor je ?
Inderdaad, via de R11 bijvoorbeeld.
Of via Lier, Lint, Kontich, daar heb je ook eventueel een stuk fietsostrade.

Dat ze in Hove de SP wat op de baan forceren heeft ook alles te maken met het feit dat je er eigenlijk overal 30 km/u moet. Waar helaas menig auto zich niet aan houdt. Buiten dat dit in de fille wat onpraktisch is, lijkt me dit niet zo'n demonische regeling zoals hier afgeschilderd wordt :)
Ice.S04
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2019, 22:00

Golvas schreef: 21 sep 2019, 10:32 Is rijden via Millegem, Vremde, Mortsel en Edegem dan geen optie voor je ?
Millegem,Vremde doe ik al. Dat is zeker een goed stuk.

Mortsel heb ik voorlopig eerlijk gezegd nog vermeden uit schrik dat het daar nog erger is dan Hove.
Maar misschien volgende week toch maar eens proberen.
ST3 814 Wh
Woon-Werk 18km enkel
Ice.S04
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 03 aug 2019, 22:00

greenthy schreef: 21 sep 2019, 10:42
Golvas schreef: 21 sep 2019, 10:32 Is rijden via Millegem, Vremde, Mortsel en Edegem dan geen optie voor je ?
Inderdaad, via de R11 bijvoorbeeld.
Of via Lier, Lint, Kontich, daar heb je ook eventueel een stuk fietsostrade.

Dat ze in Hove de SP wat op de baan forceren heeft ook alles te maken met het feit dat je er eigenlijk overal 30 km/u moet. Waar helaas menig auto zich niet aan houdt. Buiten dat dit in de fille wat onpraktisch is, lijkt me dit niet zo'n demonische regeling zoals hier afgeschilderd wordt :)
Op zich vind ik het inderdaad niet zo'n ramp om op de baan te rijden, maar het is juist zoals gezegd in de file die er elke ochtend staat niet interessant. Ofwel mee aanschuiven tussen de uitlaatgassen ofwel links voorbijsteken door te gaan spookrijden.
ST3 814 Wh
Woon-Werk 18km enkel
Plaats reactie