Stromertocht Gelderse Vallei / Veluwe 5 oktober 2019

WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Mooie rit, goed weer, gezellige met elkaar stukje fietsen.......was top, bedankt :ay
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
RikC
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 266
Lid geworden op: 26 mei 2019, 14:02
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Even geen SP
Km-stand: nvt

Ziet er erg geslaagd uit, mooi weer ook!

En een kapitaal aan fietsen zo op een rij! :D
Even geen SP, voorheen blije ST3 rijder maar daar mag je helaas geen kinderen mee vervoeren :bh:
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Nu weten we meteen waar het zonnetje gisteren zat ... :hy: :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Juvazee
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 22
Lid geworden op: 08 mei 2019, 20:19
Locatie: Zetten
Merk SP: Stromer
Km-stand: 7000

Ik heb gisteren ondanks mijn ongeluk toch een leuke dag gehad. Mijn nek en schouderbladen zijn nog wat stijf en voel de schaafwonden op mijn kin en knieën.
Ik wil jullie allen bedanken voor het adequate optreden en goeden zorgen nadat het was gebeurd en in het bijzonder Jeroen voor het heen weer rijden naar de huisartsenpost. We weten nu in ieder geval hoe je de trekhaak onder een Tesla krijgt :D .
Mijn fiets leek op het eerste gezicht niets te mankeren maar helaas heeft waarschijnlijk het balhoofd toch tik gehad waardoor het sturen vreemd aanvoelt. Fiets staat nu bij Chris zodat deze maandag meteen naar de FM kan.

Tot slot heb ik heerlijk gegeten en leuke en interessante gesprekken gehad over eten, wijn en koffie etc.. Al met al een geslaagde dag en voor herhaling vatbaar. (Maar dan zonder in de heg te rijden :mrgreen: )
ST3 2019, Deep Black, Sport L, BQ983, Kinect, Cratoni Vigor, reisafstand 32km v.v.
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Juvazee schreef: 06 okt 2019, 12:24 Tot slot heb ik heerlijk gegeten en leuke en interessante gesprekken gehad over eten, wijn en koffie etc.. Al met al een geslaagde dag en voor herhaling vatbaar. (Maar dan zonder in de heg te rijden :mrgreen: )
Fijn om te horen! Blij dat het met een sisser is afgelopen! (voor de Vlamingen onder ons: dat betekent in NL iets positiefs ;) ) Als organisator voel je je toch verantwoordelijk voor het welzijn van de groep.

Lijkt me een goed voornemen voor de volgende keer om uit de heg te blijven! :mrgreen:
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Barry schreef: 06 okt 2019, 14:02 Lijkt me een goed voornemen voor de volgende keer om uit de heg te blijven! :mrgreen:
En, om maar met Jeroen te spreken: het rubber beneden te houden!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Juvazee schreef: 06 okt 2019, 12:24 Ik heb gisteren ondanks mijn ongeluk toch een leuke dag gehad. Mijn nek en schouderbladen zijn nog wat stijf en voel de schaafwonden op mijn kin en knieën.
Wat een geluk dat dit nog relatief goed is afgelopen zeg. Fijn dat je een hele bende hulpvaardige Stromeraars om je heen had waar je op kon bouwen :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie