Dagtocht Herveld 3-8

Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Gisteren hebben we met een aantal Stromerfanaten (Jeroen(jjj) , mboelis, Lomito, Bart (allesstroomt), Vangelis en ik) een mooie en gezellige tocht ondernomen met Herveld als vertrekpunt. Met drie ST5's, twee St3's en een ST2s hebben we Betuwe, Veluwe en Utrechtse Heuvelrug aangedaan. Met nog een paar highlights onderweg zoals de Italiaanse Weg, de Hemelse Berg, Arnhem CS hadden we een afwisselend route met o.a. bospaden en een fietssnelweg (Rijnwaalpad). Een goede lunch bij Kasteel Doorwerth, een borrel in de Hemel (Nijmegen) en een voortreffelijke BBQ bij Lomito vergezeld van mooie wijnen van Vangelis en lekkere hapjes van Marco Verkerk maakten de dag helemaal compleet!

Onze route:
Afbeelding

Onderweg ff rondneuzen in het prachtige station van Arhhem:
Afbeelding

Afbeelding

Dit uitje heeft alweer de kiem gelegd voor een nieuw initiatief; Jeroen (JJJ) en ik organiseren het volgende rondje.. Ditmaal vanaf Amersfoort. Meer info volgt spoedig...

Bedankt iedereen voor een supergeslaagde dag!
Stromer ze! :az
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik vrees dat we de voorafgaande aankondiging gemist hebben (iemand een linkje ?) of was dit geen vrij toegankelijke forummeeting ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Golvas schreef: 04 aug 2019, 12:54 Ik vrees dat we de voorafgaande aankondiging gemist hebben (iemand een linkje ?) of was dit geen vrij toegankelijke forummeeting ?
Nee, deze was inderdaad niet op het forum aangekondigd. Dat is aan de initiatiefnemer natuurlijk. Gezien de aanwezigheid van een aantal formleden leek het me wel leuk om even te delen.

Voor de volgende tocht georganiseerd vanuit Amersfoort komt er binnenkort een uitnodiging op de forum. Leuk als je dan meegaat Golvas! Van harte welkom!
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Mmm jammer, had er wel zin an gehad(en tijd) :ay
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Barry schreef: 04 aug 2019, 13:25 Nee, deze was inderdaad niet op het forum aangekondigd. Dat is aan de initiatiefnemer natuurlijk.
Tsja, ik heb het al het darkweb onder het Stromerforum genoemd. Met veel bombarie van het forum vertrekken en dan onder de radar uitjes blijven organiseren..... :roll:
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Daniel1975 schreef: 04 aug 2019, 14:49
Barry schreef: 04 aug 2019, 13:25 Nee, deze was inderdaad niet op het forum aangekondigd. Dat is aan de initiatiefnemer natuurlijk.
Tsja, ik heb het al het darkweb onder het Stromerforum genoemd. Met veel bombarie van het forum vertrekken en dan onder de radar uitjes blijven organiseren..... :roll:
Ik kom op dit forum en neem deel aan activiteiten om over onze gezamenlijke hobby/interesse m.b.t. Stromers te kletsen. Niks meer en niks minder. Ik kan jouw inhoudelijke bijdrages dan ook zeer waarderen aan dit forum. Net als ik bij die van Lomito zeer kon waarderen en uiteraard ook die van andere forumleden. Ik voel zelf geen enkele behoefte om deelgenoot of partij te zijn/worden van onenigheid tussen anderen. Ik heb met jullie beiden geen probleem en wil dat ook graag zo houden.

Opmerkingen die m.i. niet een constructieve bijdrage aan het forum leveren zijn en op de man negeer ik en hoop dat eenieder zich vooral richt op dat wat ons bindt; de voorliefde voor Stromers en andere speed pedelecs. Dat houdt het forum zoveel leuker!

Hoop van harte dat je gezellig meedoet met onze tocht binnenkort… En als je zelf een tocht organiseert doe ik graag mee..

Stromer ze,
Barry
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
vincentbosse
Expert
Expert
Berichten: 127
Lid geworden op: 24 mei 2017, 09:25

Eens Barry.
Stromer ST1X 984Wh | Shimano Ultegra CS-6800 11-28 Cassette | Brooks B17 | BodyFloat | Redshift Shockstop | Ortlieb back roller classic | Custom-made Spatlap | QuadLock iPhone | niet-auto inklapbare standaard -- Geen vaste rit momenteel.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Volledig mee eens. Dank je Barry voor het mooie verslag van een sportieve middag. Ik heb ervan genoten.
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Dank voor een mooi verslag Barry.
Tijdens het 75e herdenkingsjaar van Market Garden een heel toepasselijke ronde.
Vrijheid is een belangrijk goed. :ay
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Ja hoor helemaal eens Barry :D
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie