Dagtocht Herveld 3-8

Wiebe
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1030
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
Locatie: Gouda
Merk SP: Klever N Rogue
Km-stand: 7000

Tomasj schreef: 06 aug 2019, 10:30 Maar hij doet dus echt nog wel zijn best om ook van op afstand te blijven stoken,
Hoe dan, want dat stoken zie ik toch echt niet hier en nu.
Omdat hij een fietstocht organiseert?
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Los van de hevige discussie...

'Djibble' is een redelijk nieuwe app waar je evenementen kan maken/posten. Waar, wanneer, met hoeveel deelnemers wil je zijn etc. Nog niet zo héél populair als je het mij vraagt maar het kan een oplossing bieden om af te spreken al dan niet via dit forum.

Positieve vibes,
Stromer9000 :D
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Laten we niet voor andere mensen praten en denken. Ik denk bovendien dat persoonlijke oordelen niet een constructieve bijdrage aan dit forum leveren.

En nogmaals; ik hoop dat eenieder zich vooral richt op dat wat ons bindt; de voorliefde voor Stromers en andere speed pedelecs. Dat houdt het forum zoveel leuker!

@stromer9000 Goede tip van Djibble! Ga ik naar kijken…

Volgens mij is alles er nu over gezegd wat erover te zeggen is. Wat mij betreft kan er een slotje op deze discussie.
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Voordat er een slotje opgaat wil ik toch nog even reageren, als iemand die ook in de 'club van ingewijden' zat waartoe Lomito ook behoorde.

Achter de schermen was Lomito iemand die, zodra iemand ook maar een beetje met scheve schaats reed, gelijk een zero tolerance beleid wilde voeren. Een verkeerde opmerking? Meteen bannen. Dit voelde voor de anderen niet goed, maar dat was zeer overduidelijk de manier waarop hij in het leven wilde staan.

Zoals Daniel terecht aangaf is Lomito nogal een aantal keren op zijn gedrag aangesproken. Door behoorlijk wat verschillende mensen en op verschillende toonaarden, van subtiel via over-the-top duidelijk tot zelfs ronduit bot. Niets heeft ervoor gezorgd dat zijn gedrag ook maar iets in positieve zin veranderde. Sterker nog: aan het einde vond hij het zelfs nodig om zijn gedrag nog een graadje erger te maken. Zijn ban was onvermijdelijk, iets waar hij keihard zelf op aangestuurd heeft. Van niemand is hier ooit zoveel shit getollereerd en ik hoop persoonlijk ook dat dit niet meer terugkomt.

Als persoon heb ik verder niets tegen Lomito, maar als forumgenoot... nee daar is hij echt meerdere bruggen te ver gegaan.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie