Stromer-ontmoetingen in het wild

Lomito

Aangezien ik deze weken overdag op een steiger van 8 meter hoogte verblijf met prachtig uitzicht over de Hoofdstraat heb ik talloze Stromer-ontmoetingen vanwege de vele testritjes die gemaakt worden door potentiële kopers en Jos die een nieuwe Stromer controleert voordat die wordt afgeleverd. Vandaag was het gewoon druk... en ik maar roepen: STROMUUUUUR :bp:
Gebruikersavatar
NickV
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 172
Lid geworden op: 23 mei 2017, 22:15

Had van de week zowaar een stromer die terugzwaaide langs het wilhelmina kanaal... De eerste.
Lomito

Die testrijders die ik vanmiddag vanaf de steiger heb aangemoedigd blijken verkocht te zijn... weer 3 Stromers :ck:
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Stromeur schreef: 10 jul 2017, 22:01 Ik snap niet niet hoor. Hier in Noord-West Friesland nog altijd NUL Stromers tegen gekomen (oké eentje, maar die reed stapvoets in het centrum, was volgens mij een toerist). Ik krijg bijna zin om Stromer zelf eens te bellen om te vragen of ze hun fietsen überhaupt wel verkopen in mijn regio.

Ik heb nu al medelijden met de eerste Stromert die ik hier misschien ooit tegen ga komen. De spring ik in de nek en laat ik nooit meer gaan. En daar ga ik ook kwaad op worden: WTF took you so long?! :aq
Hai Stromeur,

Misschien kom ik je as woensdag wel tegen, ik rij 06:50 vanuit Franeker richting lwd, en verwacht rond 16:30 en 17:00 tussen lwd en Franeker re zijn.....
:D
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22828
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Haha, het moest er natuurlijk een keer van komen dat je dat zou lezen.

Zou zomaar kunnen dat ik we elkaar morgen ergens tegen komen. :D
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

Lomito schreef: 28 jun 2017, 17:55 Zo heb ik een racefietser een keer meegenomen van Nijmegen naar Arnhem via de F325, dat hele stuk (7 km) rondgedraaid op 48 km/uur bij windkracht 3 schuin tegen om zijn elastiekje te testen. Niks mis mee... :lol: en hij bedankte me vriendelijk voor de lift bij de splitsing F325 L/R.

En gisteren reed ik op de F325 en zag een speed pedelec (nee) rijden als locomotief voor een treintje met 3 wielrenners. :shock:
Als het een ST2s was die je zag ....dan zou ik het kunnen geweest zijn😆 ben regelmatig in de driehoek tussen kootwijk, kranenburg en heteren aan het fietsen met mijn wielrenners vrienden. We doen regelmatig treintje spelen 😄
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Stromeur schreef: 25 jul 2017, 08:53 Haha, het moest er natuurlijk een keer van komen dat je dat zou lezen.

Zou zomaar kunnen dat ik we elkaar morgen ergens tegen komen. :D
Yes maybe! Neem t me maar niet te kwalijk dat ik niet eerder op route was! Heb helaas tot juni niet kunnen fietsen ivm gezondsheids"defect" :oops: Enorm bale, hoop nu t rit,e weer op te pakken.

Ben inmiddels wel nieuwsgierig geworden naar de -S versie van mn raspaard, de ST2-S. Ik zal me goed inlezen, met name verlichting, el. Schakelen en de grotere accu spreken me wel aan.

To be continued.....
+ST2S and n-joying it to the max...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22828
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Fijn dat je het weer kunt proberen op je Stromer, geniet ervan :)

Ik heb een proefrit gemaakt met de ST2 S, ik weet niet of je mijn bevindingen hier al gelezen had? Ik vind het een prachtbike. Kost wat, maar heb je ook zeker wat.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Een mooie samenvatting van je ervaring Stromeur

Ben al even wezen sneakpeaken bij de dealer hier in NW frl, ben bang dat ik teveel moet afschrijven op mijn 1 jr oude ST2 om in het bezit te komen van de -S versie. Voorlopig maar even in de ijskast, misschien een betere deal als er een ST3 uitkomt... :D :bi
+ST2S and n-joying it to the max...
Lomito

Nieuws over de ST3 wordt verwacht eind augustus tijdens de Europese fietsbeurs Eurobike 2017 in Friedrichshafen (Bodenmeer DE). Dat wordt me een wild Stromer-event wegens ongekende verkoopcijfers, dus er kan veel gevierd worden...

En daar zie ik me wel rondlopen met Jos en Nelis... :az
Plaats reactie