Rondje om Hilversum heen

Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Prachtige plaatjes, brengt herinneringen boven (mijn ouders woonden van 1946 tot 1956 in Hilversum, mijn grootouders allemaal tot hun overlijden, de laatste in 1981). Wij logeerden er, en iedere zondag voor of na bezoek bij oma even de hei op. Mijn oma is nog verpleegd in Zonnestraal...
Voor mij zijn dit wel tochtjes voor een motorloze fiets. Heerlijk Peddelen met een beperkte snelheid, Stoppen, veel zien, en zonder problemen op alle paadjes, wat ook nog eens allemaal mag. ;-)
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
bero
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 mei 2019, 01:16
Locatie: Bussum
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 9000

AntonWoldhek schreef: 01 okt 2020, 22:27

eigenlijk mag je als brommer niet in op de hei komen, zijn daar wel eens mensen met een SP op aangesproken? OF gaat dat gewoon goed als je je snelheid aanpast?
Over de Hoorneboegse heide loopt een brommerfietspad van Bosdrift naar het vliegveld. Daar kan je gewoon met de Stromer overheen. Snelheid minder je vanzelf door de kuilen in het wegdek, en de loslopende honden en koeien. Na zonsondergang is het officieel niet meer toegestaan om er te komen.
ST3 Cool White XL 983W
AntonW
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 aug 2020, 15:07
Locatie: Hilversum
Merk SP: Stromer ST1-2020
Km-stand: 10000

Dat weet ik :-) zoals ik al zei kom er al vele jaren dagelijks. Dit leek me niet het brompad.
ST1 2020 L - 983 wh - redshift shockstop zadelpen - verende voorvork - ortlieb classic tassen
Plaats reactie