Film je ritjes

Vraag en wijs de weg. Deel je routes of plan een gezamenlijke rit.
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Re: Film je ritjes

Bericht door Stromeur » 14 dec 2018, 21:24

Deze filmpjes zijn alweer wat ouder, maar de mensen die in het afgelopen half jaar lid zijn geworden kennen ze misschien nog niet.

Avondrit Arum-Harlingen om verschil high beam / low beam van de Supernova M99 PRO te laten zien:

Ritje door Leeuwarden (tot voor kort de eindbestemming van mijn ww-route). Traumeheli was net geland op de weg na een afschuwelijk ongeval waarbij een fietser en vrachtwagen waren betrokken:

Stromer ST5 Event op Circuit Zandvoort:

Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Lomito

Bericht door Lomito » 14 dec 2018, 22:12

Zooo... jij jakkert ook lekker door in het donker! Dat is het voordeel van de bouwlamp waardoor je met meer zekerheid je pad kunt kiezen.

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter

Bericht door Stromeur » 14 dec 2018, 22:24

Het is inderdaad te danken aan de bouwlamp (ik zou niet meer zonder willen). Met mijn ST1 X kon ik dit echt niet zo doen. Maar de bouwlamp i.c.m. het feit dat ik deze route op mijn duimpje ken maakt het mogelijk. Ook is het hier eigenlijk nooit druk.

De bochten pak ik wel heel rustig, zo rond de 30km/u of minder. Waar ik wel de mist mee inga, is dat Arum en Kimswerd 30km zones zijn. Ik rij te hard daar :oops:
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Lomito

Bericht door Lomito » 14 dec 2018, 22:54

Te snel rijden in de 30 doe ik nooit :mrgreen:

FreddyH
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Contacteer:

Bericht door FreddyH » 26 dec 2018, 08:49

Lomito schreef:
14 dec 2018, 22:54
Te snel rijden in de 30 doe ik nooit :mrgreen:
Ik ook niet. Je bedoelde de 30e versnelling, toch? :lol:
I intend to live forever, or die trying.
(Groucho Marx)

Lamkram
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

Bericht door Lamkram » 20 mar 2019, 16:20

Afgelopen zondag mijn eerste langere rit gemaakt rondje Stichtsebrug - Hollandsebrug, met mijn nieuwe Stromer (46,5) km. Beginnend met een windje in de rug en eindigend met een lekker kop koffie bij dochter thuis. Ondersteuning ging redelijk maar toch regelmatig kalibreren maar dat gaat goed komen. Totaal tijd 1:27 u en nog 50% in de accu terwijl ik de hele route in stand 3 heb gereden en soms in de S maar een wezenlijk gevoel heb ik daar (nog) niet bij.

Al met al een prettige rit waarvan ik in het begin wat beelden heb gemaakt. Waarom alleen het begin? Gewoon omdat die accu het niet helemaal vol hield.

Groet Mark

:d3: GO-FAST ST5 (L), 25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere :d3:

jannijm
Pro
Pro

Bericht door jannijm » 16 apr 2019, 09:20

Afgelopen zondag een rondje door de omgeving gefietst. Wat is het toch heerlijk om de natuur in het voorjaar tot leven te zien komen, of het nu de bomen zijn die dagelijks groener worden, de kleurige bloemen langs de kant van de weg of de lammetjes en veulentjes in de wei... heerlijk! En ik was niet de enige... op 1:55 en 42:23 volgens mij ook een paar mooie Stromers... :D

🇾🇪 Klever X Commuter Iron grey (02-2019 - ...) - 570 Wh - Abus Bordo - Ergon GP3-L - Ergotec M-88 - Cycliq Fly12 CE front & Fly6 CE rear camera - SP Connect smartphonehouder - Ortlieb Back Roller Classic - 20 km enkel, 2x per week

Plaats reactie