stromer start niet

Plaats reactie
Rolandus
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 apr 2020, 18:50

Hallo allemaal, ik hoop dat je me kunt helpen: ik heb net mijn st3 gewassen en toen kon ik er niet mee beginnen. alleen de knoppen voor de ondersteuningsniveaus branden permanent. de batterij lijkt normaal op te laden. Maar de fiets gaat niet meer omhoog met de aan / uit-knop. heeft iemand een idee hoe ik het weer op gang kan krijgen? groeten rolandus
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Gewassen ? ... :bn:

Hoe heb je dat gedaan ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Rolandus
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 apr 2020, 18:50

met de waterslang.
sorry ik spreek geen nederlands en gebruik de google vertaler.
waarschijnlijk geen perfecte vertaling ....
Bijlagen
icon_e_biggrin.gif
icon_e_biggrin.gif (627 Bytes) 3958 keer bekeken
icon_e_biggrin.gif
icon_e_biggrin.gif (627 Bytes) 3958 keer bekeken
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Geen probleem, we begrijpen perfect wat je bedoelt. :ay

Haal de batterij uit je fiets en droog de fiets volledig af met een microvezeldoek, ook de batterij en de connectoren onderaan in het batterij compartiment ... zet je fiets morgen zoveel mogelijk in de zon en probeer het starten morgenavond nog eens ?

Stromer fietsen en water zijn niet altijd even goede vrienden ... gebruik geen waterslang maar een vochtige microvezeldoek voor het poetsen.

Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Rolandus
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 apr 2020, 18:50

Mmh ... maar hoe kan ik de accu van de fiets verwijderen? daarvoor zou ik de elektronische release op de st3 nodig hebben en helaas werkt het niet. is er een mechanische truc?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tip van een andere ST3-eigenaar: ST3 aansluiten op de lader. Na enige tijd verschijnt er een laadconnector in het OMNI scherm. De twee pennen van deze connector zijn rood. Plaats precies daar enkele seconden je vinger, dan vraagt OMNI of het batterijvak open moet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Rolandus
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 apr 2020, 18:50

Hartelijk dank. Ik heb alle suggesties geprobeerd. helaas zonder succes. was net bij de dealer: hij heeft alles gemeten en is 99% zeker dat het omni display kapot is. de spanning die op het display aankomt is correct, maar het display zelf gaat niet meer aan. aangezien hij geen Stromer meer verkoopt, komt hij vermoedelijk niet met reserveonderdelen. heeft iemand een idee hoe een nieuw omni-display voor st3 te krijgen? veel groeten
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Rolandus schreef: 08 apr 2020, 17:53 heeft iemand een idee hoe een nieuw omni-display voor st3 te krijgen?
Heb je de dealer finder al gecheckt ?

https://stromerbike.com/nl/node/37
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Rolandus schreef: 08 apr 2020, 17:53 aangezien hij geen Stromer meer verkoopt, komt hij vermoedelijk niet met reserveonderdelen
Ook ex-Stromer dealers kunnen nog gewoon onderdelen bestellen bij Stromer. (Maar of je dat moet willen, dat is een tweede. Zo te lezen heeft de dealer zelf er ook niet echt veel zin an.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie