Iemand een idee: afdekplaat controllervak krom

+/-
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 dec 2019, 20:13

Met een claim motiveer je ze wel om snel met een verbeterd alternatief te komen.
ST3 black, Citroëns: 2cv6 red, cx25 black, ds21 grey, c3 white
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Als de FM's het geregeld gaan melden, kan er actie van Stromer komen, inderdaad. Maar ik vind het geen oplossing om een nieuw misbaksel terug te laten plaatsen.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tuurlijk wel. Het is geen kapitale nieuwe motor ofzo.

Gewoon net zo lang laten vervangen totdat Stromer met een plaat komt van materiaal dat niet krom trekt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Stromeur schreef: 19 mar 2020, 14:49 Tuurlijk wel. Het is geen kapitale nieuwe motor ofzo.

Gewoon net zo lang laten vervangen totdat Stromer met een plaat komt van materiaal dat niet krom trekt.
Ja, zo denk ik er principieel ook over. Maar anderzijds riskeer je zo wel de coulance van je FM te verliezen door dit gedrag, wanneer je het mogelijk wel nodig hebt voor een net uit garantie kapotte achterwiellager ofzo... Dus weet ook niet of ik hem tweede keer binnensteek voor die afdekplaat...
ST3 black 983wh
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Je zit in volle garantieperiode ... er is dus niets te verliezen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Bepe
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2020, 21:06

Ik heb vorige week een nieuwe afdekplaat onder garantie gekregen! Levertijd was wel aanzienlijk, aangevraagd begin januari 2020; dus zo'n beetje 3 maanden levertijd. Door het kromtrekken van de originele plaat, klonk de claxon ook beroerd. Dit heb ik tijdelijk, tot de nieuwe plaat, opgelost door een stukje binnenband aan de zijkant tussen te drukken waardoor de plaat niet tegen de claxon duwt.

Inmiddels nieuwe plaat erop! Alles weer netjes dicht. Met dank aan Maxstein, Ede.
Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Bij mij komt er morgen ook een nieuwe plaat op.
Levertijd viel mee.
Maar de plaat wijkt ook ontzettend. Ik kon er zo een vinger tussen steken.
Bij de FM staan zelfs nieuwe fietsen in de showroom waarbij de plaat nu al wijkt.
Ik blijf het toch vreemd vinden dat er zoveel kleine zaken zijn die Stromer niet onder controle heeft of waarvan de kwaliteit achter blijft bij de totale uitstraling en het niveau van de fiets.
Dat er problemen zijn met software etc kan ik makkelijker begrijpen maar simpele zaken als kunstof afdekplaatjes, kabeltjes, boutjes etc zou niet nodig hoeven te zijn.
Het doet echt afbreuk aan de reputatie en het gevoel van de berijders.
Heel jammer.
Ik zit nu al 30 jaar serieus op de fiets (race MTB, etc) en ik heb dit eigenlijk niet eerder meegemaakt
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Zippybikky schreef: 09 apr 2020, 10:42 Bij de FM staan zelfs nieuwe fietsen in de showroom waarbij de plaat nu al wijkt.
Dat betekent dan ook meteen dat het probleem niet gerelateerd is aan vocht zoals we hier eerder lazen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Zippybikky schreef: 09 apr 2020, 10:42...Ik blijf het toch vreemd vinden dat er zoveel kleine zaken zijn die Stromer niet onder controle heeft of waarvan de kwaliteit achter blijft bij de totale uitstraling en het niveau van de fiets....
Kennelijk is imago/de verwachting die jij van het merk Stromer hebt anders dan de datgene wat het in de werkelijkheid laat zien.
Zippybikky schreef: 09 apr 2020, 10:42...Dat er problemen zijn met software etc kan ik makkelijker begrijpen maar simpele zaken als kunstof afdekplaatjes, kabeltjes, boutjes etc zou niet nodig hoeven te zijn....
Ik heb geen idee waarom je softwareproblemen meer accepteert dan mechanische problemen. Zou je dit kunnen toelichten? De IT is een relatief jonge bedrijfstak, maar ook weer niet zo jong dat er geen methoden, standaarden en technieken zijn om de kwaliteit te borgen.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het één is beduidend complexer dan het ander.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie