Service menu

Stromer st3 77
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2019, 09:43

Ik weet dat je via uw rechter remhendel in het servicemenu terecht kan. Nu kan dat ook via uw linker remhendel. Maar de Stromer vraagt een Service code. Toevallig iemand die daar iets meer van af weet?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Hier is niet meteen een lijn in te trekken: er zijn leden die niet zonder code in het servicemenu kunnen na de installatie van FW 4.1.3.3, er zijn leden die erin kunnen zonder code en er zijn leden bij wie de fiets na een aantal pogingen geen code meer vraagt ... een dealer die werd bezocht wist de code ook niet.

Zie zoekfunctie rechts bovenaan.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Stromer st3 77
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 okt 2019, 09:43

Via de rechter hendel geraak ik er wel in. Maar bij de linker hendel vraagt ie code. Miss anders soort service menu met meer mogelijkheden.
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Al die codes :dwarf:
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Codes ? ... welke codes ? 🤔 :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Ahwel ...... die codes :bb
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Blaadieblaa
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 32
Lid geworden op: 08 mei 2020, 17:07
Locatie: Roosendaal

Inmiddels nog geen codes bekend om in het service menu te geraken?

En ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt, haha.
ST1X 2019 20" sand
- accu 614Wh & 983Wh
- Kinect 2.1 zadelpen
- Verende voorvork
- ALI knipperlichten
- Spadbordverlengers
- Homemade beugel voor karretje
- Homemade accubox
- fietsbel van de winkel die men voor €100,- leeg kan kopen...
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Je hebt geen code nodig om in het servicemenu te geraken :

- zet je fiets aan
- knijp de rechtse remhendel dicht
- druk, terwijl je de remhendel dichtgeknepen houdt, op de OMNI display op MENU en blijf je vinger op de display houden
- laat na een paar seconden de rechtse remhendel los terwijl je je vinger op MENU blijft houden
- na enkele seconden verschijnt vanzelf het MENU en hoef je niet meer op de OMNI display te blijven duwen
- nu zie je in het menu ook de optie SERVICE staan, dat klik je aan om in het servicemenu te geraken
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Ronald
Pro
Pro
Switzerland
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 mei 2020, 08:58
Locatie: Zürich, Zwitserland

TS kent rechter hendel methode, hij denkt alleen dat met linker hendel het menu andere zaken vrij geeft.

Bijvoorbeeld als met de oudere type, dat je misschien zaken kan coderen (mijn inschatting).

Het lijkt erop dat niemand hier het service menu heeft kunnen openen via linker hendel, omdat code onbekend is. We weten dus niet wat het vrij geeft.
ST3 AE
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik beantwoordde de vraag van Blaadieblaa, niet die van de TS ... als ik nu nog een antwoord op de TS zijn vraag had gegeven, dan had ik zijn vraag gequoot. ;)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie