Ortlieb tas met QL3.1 systeem. Niet te monteren op een st3.

RikC
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 266
Lid geworden op: 26 mei 2019, 14:02
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Even geen SP
Km-stand: nvt

Haha... ja, krijg je met een 1,96m lang lijf. Het comfort stuur is nog in backorder tot die tijd fiets ik in tijdritpositie... :lol: Ben er ondertussen al aardig aan gewend :bj Degene van de FM kwam brengen stond ook even te kijken hoe hoog ik het zadel wou hebben maar moet m'n benen toch echt ergens kwijt he... Verder zit 't prima.
Even geen SP, voorheen blije ST3 rijder maar daar mag je helaas geen kinderen mee vervoeren :bh:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

RikC schreef: 13 sep 2019, 14:17 al aardig aan gewend :bj
Oh jee. Zodra dit als argument gebracht wordt moet ik altijd even aan Theo Maassen denken:
Waarom dragen mensen een stropdas op een plek waar hij het minst fijn zit?
Ik kom wel eens oude schoolvrienden tegen en die lopen dan in pak, en dan vraag ik ook van "Vind je dat nou niet rot zitten? En dan is het altijd van "Mwa, dat went zo". Dat went zo! Dat is toch geen argument?
Ik weet zeker dat als je elke morgen heel consequent een deegroller in je poepgaatje probeert te proppen dat het op een geven moment ook gaat wennen, maar dat is toch geen reden om het dan ook te doen??
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
RikC
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 266
Lid geworden op: 26 mei 2019, 14:02
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Even geen SP
Km-stand: nvt

Hahaha mss. is het wel zo ik w8 dan ook met smart op het comfort stuur (en meerderen vlgs. mij met mij).
Even geen SP, voorheen blije ST3 rijder maar daar mag je helaas geen kinderen mee vervoeren :bh:
Plaats reactie