Kapje onder schuine buis lijkt open

Plaats reactie
mrstrom

Vorige week viel het mij al op, dat bij opladen zie je een rood licht knipperen door de kier.

Nu wat fotos van gemaakt, niet tijdens opladen.

Kan dit kwaad? of beter even langs de dealer te gaan? ik vind het niet zo'n lekker idee, dat troep en vuil er nu zo in kan komen. Waarom zit zo'n ding niet goed vast met om de 10 of 20 cm een schroefje?

Rechterzijde:
Afbeelding

Afbeelding

LInkerzijde:
Afbeelding

Ik weet niet of dit al in een topic is behandeld, kon het mij niet herinneren of vinden.

wat denken jullie?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

mrstrom schreef: 18 jul 2019, 08:35 Ik weet niet of dit al in een topic is behandeld, kon het mij niet herinneren of vinden.

wat denken jullie?
Dit wordt sowieso een klusje voor de FM ... zie ook o.a. ook dit topic.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Inderdaad, loopt alt optic hierover.
Maar kort samengevat: veel mensen hebben dit probleem, inclusief mezelf. FM kan dit niet herstellen (reeds gevraagd). Ze zijn bij stromer bezig om een oplossing voor dit probleem te bedenken.
ST3 black 983wh
mrstrom

bedankt voor jullie aanvulling. zal als ik tijd heb eens kijken als de accu eruit is.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Bram Roose schreef: 18 jul 2019, 12:59 FM kan dit niet herstellen (reeds gevraagd)
De FM van nick1 slaagde er wél in om dit euvel op te lossen, zie deze en deze bijdrage.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Golvas schreef: 18 jul 2019, 15:09
Bram Roose schreef: 18 jul 2019, 12:59 FM kan dit niet herstellen (reeds gevraagd)
De FM van nick1 slaagde er wél in om dit euvel op te lossen, zie deze en deze bijdrage.
Yep en deze sluit tot nu toe nog steeds perfect aan tegen de accubak, de vervorming is vooral te wijten aan de bedrading die tegen de afdekkap drukt waardoor deze vervormt. Mijn FM heeft de 1ste vervormde plaat vervangen en de bedrading herlegd zodat deze niet of minder drukt tegen de afdekking.
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

De fm van nick1 is dan ook een crack. :ay
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Tomasj schreef: 18 jul 2019, 19:53 De fm van nick1 is dan ook een crack. :ay
Kan niet missen, jij hebt hem me aanbevolen! :lol: Maar inderdaad....het is een kei en geen vraag is hem teveel, ik heb het al anders meegemaakt bij andere FM. En nu gaan we stoppen met hem pluimen in zijn gat te steken, ik weet dat hij soms mee leest (als hij tijd heeft, wat dus niet dikwijls is), stel je voor dat hij het hoog in zijn bol krijgt en zijn tarieven omhoog trekt. :bn:
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Plaats reactie