ST3 on fire

Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Bjorn8500 schreef: 19 jun 2019, 21:35 Ik kan hierbij melden dat de nieuwe fiets vandaag aangekomen is een klaargezet is. Ik kan dus een nieuwe poging doen om met de Stromer te gaan werken.

@golvas ik zal proberen mijn woorden zorgvuldiger te kiezen en bij de FM te vragen dat hij correcte info doorstuurt zodat jij je niet moet ergeren aan mijn meldingen.

@stromeur je mag dit topic sluiten. Ik zal me wel houden bij het enkel meelezen op dit forum. Bedankt.
Hopelijk dit keer volledig probleemvrij fietsen met je nieuwe ST3!
ST3 black 983wh
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1121
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Bjorn8500 schreef: 19 jun 2019, 21:35 I
@golvas ik zal proberen mijn woorden zorgvuldiger te kiezen en bij de FM te vragen dat hij correcte info doorstuurt zodat jij je niet moet ergeren aan mijn meldingen.

Ik zal me wel houden bij het enkel meelezen op dit forum. Bedankt.
Jaja Bjorn, zo gaat dat soms, je probeert iets uit te leggen op een fatsoenlijke manier en dan gaan ze over zeuren over zaken die er niet toe doen. Erg flink dat ze zulke zaken dan opmerken, een kus van de juffrouw en een bank vooruit zou ik zeggen, (want hij heeft gelijk daar kan je geen spelt tussen krijgen) maar het is wel wat zeuren in de marge natuurlijk :cry:
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ik stelde louter een vraag uit nieuwsgierigheid mijne heren : er wordt gemeld dat Stromer België gaat inspringen en daar pik ik inderdaad op in ... mijn excuses daarvoor.

Nu zijn er een aantal mensen die vanuit CH door Stromer tewerkgesteld worden en voor / in onze contreien werken (waaronder idd o.a. de vertegenwoordiger en de technische man) maar als men het heeft over Stromer België dan denk ik aan het bestaan van een officiële importeur voor BE en de directe gevolgen hiervan voor de interne klant en de eindklant.

Meer valt daar dus niet achter te zoeken ... ik probeer in de toekomst alvast rekening te houden met jullie irritatiefactor. :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
TheWhiteRider
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 58
Lid geworden op: 16 jan 2019, 13:59
Locatie: Limburg, BE

Tony Mb schreef: 20 jun 2019, 21:11 daar kan je geen spelt tussen krijgen
Nu we toch bezig zijn:
Spelt ipv speld: als dat niet irritant is! :lol:
ST3 Sport L Cool White 983Wh
Bike naam "Whitey"
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1121
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Schrijfvout gevonden... je mag ze houden (ik heb er genoeg). :az

Vint dad ik het noch zo slegd niet doe voor iemant met dykslexy...
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Plaats reactie