verhoogde stuurpen ST3 in het wild

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Blue schreef: 09 jun 2019, 15:22 Net effe de batt gaan controleren in de fiets.
Stel ik volgende vast :bc

Andere kant is netjes dicht maar aan de rechterkant staat die plastic in het midden gewoon vol open. Je kijkt los op de printplaat.
Dat is de afdekplaat van het controllervak en dit zit inderdaad niet goed. Bij oudere modellen Stromers zou ik denken dat het afdekplaatje boven de trapas niet goed geplaatst is waardoor de lange afdekplaat van het controllervak niet goed meer past, maar hoe dit bij de ST3 precies zit weet ik niet.

Ik zou ermee terug naar de dealer gaan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Heb ik ook gehad. Ze hebben hem met een fohn verwarmd en weer in vorm gebogen.
Oorzaak weet ik niet.
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Had ik ook. Op mijn ST3 werd een nieuwe afdekking geplaatst en de FM heeft de bedrading tussen batterijvak en afdekking enigszins anders gelegd.
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 245
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Blue schreef: 09 jun 2019, 01:42 Zijn er nog al die de andere stuurpen en comfort stuur hebben?

Ik wacht er nu al sinds eind feb op en begin die service van Stromer beetje beu te worden.
Dankzij mijn dealer eindelijk de comfort combo op de fiets! :cool2:
Mijn dealer heeft 2 andere fietsen moeten demonteren om de setup op de mijne te kunnen monteren.


Gelukkig maar 5,5mnd moeten wachten. Bedankt Stromer!

Snap niet dat ze daar ook niet begrijpen dat ze nu wel een voordeel hebben tov andere merken maar zodra die ook iets op de markt brengen dat de langere afstanden aankan, zullen ze het moeilijk krijgen met zo’n service.
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Plaats reactie