verhoogde stuurpen ST3 in het wild

Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Momenteel goedkoper bij bike24 (verzendingskosten inbegrepen) : https://www.bike24.com/p2296736.html
Blue schreef: 09 jun 2019, 01:42 Ik wacht er nu al sinds eind feb op
Ik las hier recent nog dat iemand exact 2 maand en 2 dagen wachtte op een nieuwe ST3 XL met verhoogde stuurpen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Blue schreef: 09 jun 2019, 01:42 Zijn er nog al die de andere stuurpen en comfort stuur hebben?

Ik wacht er nu al sinds eind feb op en begin die service van Stromer beetje beu te worden.
Wat heeft je dealer in februari als verwachte leverdatum doorgegeven en wat geeft je dealer nu op?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
RikC
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 266
Lid geworden op: 26 mei 2019, 14:02
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Even geen SP
Km-stand: nvt

Gisteren een witte ST3 XL met verhoogde stuurpen en Sunrace 11-36 casette in bestelling gezet bij Vietz! :D Levering begin september.

Ze hebben as we speak trouwens een zwarte ST3 XL met verhoogde stuurpen op vooraad, net binnen.
Even geen SP, voorheen blije ST3 rijder maar daar mag je helaas geen kinderen mee vervoeren :bh:
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Dan wil jij wel heeeeeeel graag een witte.
September een witte of nu rijden; zou voor mij een makkelijke keuze zijn.
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Misschien heeft RikC wel een tijdelijke LeenStromer meegekregen om de wachttijd te overbruggen. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, ....of is zo'n lange overbruggingsperiode zelfs voor Vietz te gek. :bn:
Ik snap RikC heel goed dat hij een witte ST3 wil hebben. :D
Witte ST3 van maart 2019
RikC
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 266
Lid geworden op: 26 mei 2019, 14:02
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Even geen SP
Km-stand: nvt

Haha, ja ik wil een witte. Maar pas in september betalen komt mij wat beter uit ivm. vakantie plannen... waarbij ik 'm van de zomer toch nog niet nodig heb :D
Even geen SP, voorheen blije ST3 rijder maar daar mag je helaas geen kinderen mee vervoeren :bh:
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

RikC schreef: 09 jun 2019, 12:38 pas in september betalen komt mij wat beter uit
Op den duur zou je in al je enthousiasme bijna vergeten dat er aan al dat moois ook nog een prijskaartje hangt ... :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Postman
Pro
Pro
Berichten: 26
Lid geworden op: 01 mei 2019, 19:48
Locatie: Beilen

Blue schreef: 09 jun 2019, 01:42 Zijn er nog al die de andere stuurpen en comfort stuur hebben?

Ik wacht er nu al sinds eind feb op en begin die service van Stromer beetje beu te worden.
Raar verhaal... Vlgs mij hebben ze die in Groningen gewoon liggen🙄
:D St3 met bodyfloat en 900+wh accu :D
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 245
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Niets raar verhaal....

Ik heb mijn ST3 XL eind feb geleverd gekregen.
Na 1 ritje aangegeven dat ik de comfort stuurtpen en stuur wou hebben want ik had enorm last van mijn nek door de extreme zithoek van zadel tov stuur.
(Ben 2m)

Stuur ging normaal een maand later er wel zijn volgens wat de dealer van Stromer hoorde.

Na dat 1 ritje niet meer gereden want ik heb geen zin om terug rug/nek klachten te krijgen hierdoor!
(Ex hernia patient)

Vorige week belde ik opnieuw voor een update en toen zei de dealer iets van eind juli!!

Dus ook direct zelf mailtje naar stromer en die antwoorden zelfs niet!

Heb zwaar het gevoel dat Stromer voorrang geeft om de beschikbare stuurpennen op nieuwe fietsen te monteren die nog geleverd moeten worden ipv bestaande klanten.
En blijlbaar ook eerst NL boven BE?
Maar ja...als ze zelfs niet op email antwoorden weet je niets.
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Blue,
ik heb de mijne eergisteren afgehaald. ST3 XL zwart met urban comfort stuurpen. Door de FM aftermarket gemonteerd zonder problemen. Heb hem nooit gezien met originele sturpen.
Zithouding is fantastisch (maar nog weinig km gedaan om echt te weten) maar wat een verschil met large met gewone stuurpen die ik testreed.
ST3 black 983wh
Plaats reactie