ST3: trilling rond 42/uur?

Gebruikersavatar
ebark
Runner-up
Runner-up
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 nov 2018, 13:50
Locatie: Roermond

allesstroomt schreef: 13 apr 2019, 19:19 Eerst en vooral een groot misverstand wegwerken: ik heb nu nog geen nummerplaat maar dat ga ik wel in orde brengen. Afspraak bij div volgende week. Ik heb zelfs een ba verzekering via mijn familiale polis. Maar dat is een andere discussie.

Nummerplaat kan het dus nu nog niet zijn.
Ik verdenk wel het slot na wat ik hier lees: dat is een Linka Leo, een vrij dik en zwaar elektronisch ringslot waar de dealer nogal wat moeite mee had om het te monteren. Het zit ook juist errond er is nauwelijks plaats over. Als je eraan wrikt zit het ook niet 100% vast. Het zit 99% vast maar je kunt er trillingen mee veroorzaken. Ik denk niet dat er iets tussen frame en slot zit.

Gek genoeg lijken de trillingen inderdaad wel van vooraan te komen. Zeker niks ergs, je voelt het echt nauwelijks en al zeker niet te horen.

Dank alvast voor de tips!

Foto slot (gemonteerd met strips niet met schroeven)
AC3DC0BE-906C-438F-B7C9-622DF0471393.jpeg
Beste Allesstroomt,

ST3 met Linka Leo ziet er erg gaaf uit! Wil de Leo graag monteren op mijn (nog te leveren) ST5. Geen issues met montage? Heb jij het slot via de Linka website besteld? Zie dat ze daar eerst weer vanaf mei kunnen leveren ? Of heb jij het slot via een dealer gekocht?
+Stromer ST5- sinds 7 mei 2019, Cratoni Commuter, Linka Leo, Abus Bordo, Garmin Edge, CrankBrothers Double Shot 3, Northwave Enduro MTB, EVOC Touring, Rapha, Woon-Werk 64km enkel.
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Zie ook dit draadje m.b.t. de Linka Leo: viewtopic.php?f=20&t=2286
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

ebark schreef: 22 apr 2019, 11:40 Zie dat ze daar eerst weer vanaf mei kunnen leveren ?
Er wordt momenteel een fonkelnieuw Linka Leo slot (geen ART goedkeuring) aangeboden op MP ... vraagprijs = € 150, bieden kan vanaf € 100.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Ebark, even verder in het Linka Leo topic.
Gebruikersavatar
ebark
Runner-up
Runner-up
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 nov 2018, 13:50
Locatie: Roermond

Thanks voor de info, inmiddels in contact met de mp aanbieder.
+Stromer ST5- sinds 7 mei 2019, Cratoni Commuter, Linka Leo, Abus Bordo, Garmin Edge, CrankBrothers Double Shot 3, Northwave Enduro MTB, EVOC Touring, Rapha, Woon-Werk 64km enkel.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Ben benieuwd naar de eindprijs!
Gebruikersavatar
ebark
Runner-up
Runner-up
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 nov 2018, 13:50
Locatie: Roermond

Beste Allesstroomt,

Vraagprijs geboden, slot nooit gebruikt. Vanuit Linka levering ergens vanaf Mei. Ik ben volgende week “uitgeteld”. Dus deze week slit ophalen zodat ik het kan laten monteren door FM, voor aflevering. Dus top tip!
+Stromer ST5- sinds 7 mei 2019, Cratoni Commuter, Linka Leo, Abus Bordo, Garmin Edge, CrankBrothers Double Shot 3, Northwave Enduro MTB, EVOC Touring, Rapha, Woon-Werk 64km enkel.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Absoluut. Toch minstens 80 euro gespaard. Jammer dat ik er al een had :)
Plaats reactie