Aha, oke !Lotte schreef: ↑04 apr 2019, 18:06de sensoren kunnen nu idd bediend worden en bevestigd.thorVN schreef: ↑03 apr 2019, 23:05kan jij nu ook je sensoren bedienen ?Lotte schreef: ↑03 apr 2019, 18:58 en nu bij mij ook ok,na bezoek aan de FM,net toen ik er was kwam het telefoontje van stromer.
Fiets is drie weken in mijn bezit,daarmee vond ik het een gedoe dat dit allemaal zo lang moet duren.
Bijna twee dagen géén verbinding......dan ben je er vet mee moest je fiets toevallig gestolen worden,tegen dan zit ie desnoods al in wit rusland.
Mij lijkt die app dus meer een gadget om mee uit te pakken,dan dat deze betrouwbaar is.ik vind het niet echt normaal dat je soms tot vijf keer opnieuw moet proberen om in te loggen zelfs met 4g ontvangst in op lucht.De plaats waar uw fiets zich bevindt is ook zoiets die niet werkt zoals beschreven wordt,na drie dagen stond mijn fiets nog altijd zogezegd bij de FM,terwijl deze hier bij me thuis stond(en niet in de kelder),wel op een plaats waar er zeker ontvangst is.
Denk van een degelijke tracker te installeren,en hoop dat deze wat accurater werkt dan deze van stromer.
Verder wel tevreden algemeen,al mocht deze stiekem nog wat sneller gegaan hebben.vind het ongemeen leuk om in de(niet drukke) bebouwde kom mee te fietsen met de auto's(als deze zich een beetje aan hun opgelegde snelheid houden.)
mijn kameraad noemt me al de spandexkiller omdat ik de renners inhaal met een smile
Dit heeft bij mij nooit gewerkt , verbinding maken met de fiets via de app loopt anders wel redelijk goed.
Bellen of gaan naar de dealer,deze moet uw chassisnr doorgeven aan stromer,en deze moeten uw software aanpassen op afstand.De fiets moet buiten staan dat deze zeker bereik heeft,en mag niet op slot staan of uitgeschakeld.een kettingslot mag wel natuurlijk,enkel niet elektronisch vergrendelen.na een telefoontje van stromer terug heeft de FM de batterij eruit gehaald en de fiets terug opgestart,en nu werken de sensoren via de app.(iets wat eigenlijk in eerste instantie moest al gewerkt hebben.De dealers hebben hier blijkbaar via stromer een mail ontvangen,want blijkbaar is dit een gekend probleem.Vind het dan wel een beetje vreemd dat de klanten niet gecontacteerd worden om dit te verhelpen.Iemand die géén gebruik maakt van de app,heeft hier natuurlijk géén problemen mee,want als je het niet kan vaststellen weet je ook niet dat er iets niet werkt.
Bedankt voor de info.
Ik ga bij men volgend onderhoud (binnen 9 dagen) dit zeker even vermelden.
hopelijk krijg ik het dan ook terug werkend, de koppelsensor aanpassen gaat eenvoudig op de fiets maar voor de rem sensor moet je toch steeds in het service menu en das minder evident.