omni app - sensoren

thorVN
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 mar 2019, 06:23
Locatie: belgië

Lotte schreef: 04 apr 2019, 18:06
thorVN schreef: 03 apr 2019, 23:05
Lotte schreef: 03 apr 2019, 18:58 en nu bij mij ook ok,na bezoek aan de FM,net toen ik er was kwam het telefoontje van stromer.
Fiets is drie weken in mijn bezit,daarmee vond ik het een gedoe dat dit allemaal zo lang moet duren.
Bijna twee dagen géén verbinding......dan ben je er vet mee moest je fiets toevallig gestolen worden,tegen dan zit ie desnoods al in wit rusland.
Mij lijkt die app dus meer een gadget om mee uit te pakken,dan dat deze betrouwbaar is.ik vind het niet echt normaal dat je soms tot vijf keer opnieuw moet proberen om in te loggen zelfs met 4g ontvangst in op lucht.De plaats waar uw fiets zich bevindt is ook zoiets die niet werkt zoals beschreven wordt,na drie dagen stond mijn fiets nog altijd zogezegd bij de FM,terwijl deze hier bij me thuis stond(en niet in de kelder),wel op een plaats waar er zeker ontvangst is.
Denk van een degelijke tracker te installeren,en hoop dat deze wat accurater werkt dan deze van stromer.
Verder wel tevreden algemeen,al mocht deze stiekem nog wat sneller gegaan hebben.vind het ongemeen leuk om in de(niet drukke) bebouwde kom mee te fietsen met de auto's(als deze zich een beetje aan hun opgelegde snelheid houden.)
mijn kameraad noemt me al de spandexkiller omdat ik de renners inhaal met een smile :mrgreen: ;p
kan jij nu ook je sensoren bedienen ?
Dit heeft bij mij nooit gewerkt , verbinding maken met de fiets via de app loopt anders wel redelijk goed.
de sensoren kunnen nu idd bediend worden en bevestigd.
Bellen of gaan naar de dealer,deze moet uw chassisnr doorgeven aan stromer,en deze moeten uw software aanpassen op afstand.De fiets moet buiten staan dat deze zeker bereik heeft,en mag niet op slot staan of uitgeschakeld.een kettingslot mag wel natuurlijk,enkel niet elektronisch vergrendelen.na een telefoontje van stromer terug heeft de FM de batterij eruit gehaald en de fiets terug opgestart,en nu werken de sensoren via de app.(iets wat eigenlijk in eerste instantie moest al gewerkt hebben.De dealers hebben hier blijkbaar via stromer een mail ontvangen,want blijkbaar is dit een gekend probleem.Vind het dan wel een beetje vreemd dat de klanten niet gecontacteerd worden om dit te verhelpen.Iemand die géén gebruik maakt van de app,heeft hier natuurlijk géén problemen mee,want als je het niet kan vaststellen weet je ook niet dat er iets niet werkt.
Aha, oke !
Bedankt voor de info.
Ik ga bij men volgend onderhoud (binnen 9 dagen) dit zeker even vermelden.
hopelijk krijg ik het dan ook terug werkend, de koppelsensor aanpassen gaat eenvoudig op de fiets maar voor de rem sensor moet je toch steeds in het service menu en das minder evident.
Stromer ST3 (2019) wit 983Wh battery fietstassen : Ortlieb Back Roller Plus
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Na opladen en batterij terug geplaatst op correcte wijze start de omni op de Stromer st3 niet meer op.

Accu lader rechtstreeks op de fiets geplaatst start de omni op , zegt accu 100% . Kan niet Naar het menu.

Das nu de sh.t dat je batterij niet meer kan uithalen met de st3 als je dat nu tegenkom .

Heb al harde reset gedaan 10sec , start niet op.

Vrees een bezoekje aan de FM.
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Patrick63 schreef: 14 apr 2019, 12:44 Na opladen en batterij terug geplaatst op correcte wijze start de omni op de Stromer st3 niet meer op.

Accu lader rechtstreeks op de fiets geplaatst start de omni op , zegt accu 100% . Kan niet Naar het menu.

Das nu de sh.t dat je batterij niet meer kan uithalen met de st3 als je dat nu tegenkom .

Heb al harde reset gedaan 10sec , start niet op.

Vrees een bezoekje aan de FM.
Oplossing gevonden.

Men kan als je de acculader aansluit op de fiets kan je klikken op accu laden die op het scherm staat dan komt er accu eruit halen.

Probleem opgelost alles werkt terug normaal :ay
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Ronnyboy
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2019, 21:32
Locatie: Gelderland

Vandaag de ST3 ontvangen, accu was 40% vol toen ik hem kreeg, daarna opgeladen tot 75% en even wezen fietsen (6km). Daarna aan oplader gehangen. Toen kwam direct in beeld update actief, niet uitschakelen en batterij niet verwijderen.

Echter nu zijn we al 2 uur verder en is de batterij vol maar nog steeds aan updaten. Is dit normaal dat het zo lang duurt?

Ben in tussentijd wel met de omni app aan het stoeien geweest om te kijken wat je er mee kan. Iemand idee hoe je dit kan oplossen? (Behoudens geduld :roll: )
ST3 Black sport 983 Wh
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het installeren van een update is normaal binnen een minuut gebeurd. Dit is niet goed. Ik zou de dealer raadplegen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie