ST3 wachtruimte

JeroenB
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2019, 18:23

Aarjan schreef: 26 sep 2019, 09:16 Vorige week vrijdag mijn ST3 besteld, en morgen ophalen :ay
Maak de wachtende nog maar eens jaloers! 😋. Ik ben al een maand aan het wachten, fiets staat al de hele tijd bij de FM maar het papierwerk (nummerplaat) blijft op zich laten wachten....
3500km. De honeymoon is nu voorbij: nu wordt onze relatie serieus. We zullen goede en slechte dagen tegemoet gaan, maar samen komen we er wel door. :ba :bp:
Hage
Pro
Pro
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 sep 2019, 21:22

Ik ben al een hele tijd aan het “stromeren”, maar vind wel een leuk en zinvol initiatief 👍
wdvill
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 jun 2019, 09:54
Locatie: BE-9000

Fiets besteld eind juli, plaat werd al aangevraagd begin augustus, daarna wachten... Maar nu na wat bellen afgelopen maand zou 'k de ST3 nu donderdag kunnen gaan ophalen! :bp:
🇧🇪 ST3 983Wh
Gent - Antwerpen
JeroenB
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2019, 18:23

:shock: zo lang wachten.... nu word ik depressief.

Eind augustus mijn st3 besteld (was op voorraad) en 2 weken geleden de nummerplaat aangevraagd. Ik ben nu elke dag ontgoocheld dat ik nog niet kan rijden...
Nu ik jouw bericht lees ben ik helemaal ongelukkig. Hoe lang kan het in godsnaam duren om een nummerplaat aan te maken?
3500km. De honeymoon is nu voorbij: nu wordt onze relatie serieus. We zullen goede en slechte dagen tegemoet gaan, maar samen komen we er wel door. :ba :bp:
Harrievang
Pro
Pro
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 sep 2019, 23:37

Wat mij opvalt is dat er veel R&M Charger rijders zijn die de overstap naar een Stromer ST3 maken!
Rijd zelf ook de Charger GT HS maar gezien de interessante prijs en de tot nu toe positieve berichten hiervan de nieuwe ST 1 die ik zou aandurven als vervanger hiervan.Ondanks wat meer onderhoud...ketting+cassette van de Stromer....Juist die duw vanachter en die stilte,dat mist ge bij de middenmotor !
Gebruikersavatar
Frank
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 sep 2019, 17:45
Locatie: Antwerpen

JeroenB schreef: 01 okt 2019, 20:18 :shock: zo lang wachten.... nu word ik depressief.
Hoe lang kan het in godsnaam duren om een nummerplaat aan te maken?

DIV is ooit verkozen geweest voor slechts werkende overheidsdienst en nog niet veranderd dit jaar nog meegemaakt 6 weken voor een motornummerplaat!!!! :aq
wdvill
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 jun 2019, 09:54
Locatie: BE-9000

Frank schreef: 01 okt 2019, 20:27
JeroenB schreef: 01 okt 2019, 20:18 :shock: zo lang wachten.... nu word ik depressief.
Hoe lang kan het in godsnaam duren om een nummerplaat aan te maken?

DIV is ooit verkozen geweest voor slechts werkende overheidsdienst en nog niet veranderd dit jaar nog meegemaakt 6 weken voor een motornummerplaat!!!! :aq
Mhh, in mijn geval heeft het langer geduurd dan had gemogen... Lag eerder aan een miscommunicatie tussen KBC (lease) en FM. Aanvraag van de plaat duurt hooguit 3 à 4 weken, te rekenen dus vanaf 6 augustus, toen FM KBC heeft ingelicht over levering fiets. Begin september nog niks. Na mailen, dan bellen, dan langsgaan bleek plots dat de nummerplaat toch al (ergens..? :bn: ) gereed lag bij KBC. Eenmaal duidelijk was dat er iets niet in de haak was mocht ik rekenen op oprecht goede en vriendelijke service van Velodome Berchem. Heb de indruk dat het gewoon wat verloren is gegaan in alle drukte... en daardoor dus mijn eerste kilometers niet onder de nazomerzon, maar in de herfstwind. :roll:
🇧🇪 ST3 983Wh
Gent - Antwerpen
Gebruikersavatar
Frank
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 31
Lid geworden op: 28 sep 2019, 17:45
Locatie: Antwerpen

wdvill schreef: 01 okt 2019, 20:37 Aanvraag van de plaat duurt hooguit 3 à 4 weken,
Eigenlijk is dit veel te lang is deze tijd! weken zouden dagen moeten zijn :ay
wdvill
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 jun 2019, 09:54
Locatie: BE-9000

Nog zaken die zeker na te kijken zijn bij ophalen fiets? Ik lijk op het forum meerdere verhalen te lezen van mensen die na één week alweer langs FM moeten, omdat een of ander toch niet aangedraaid lijkt, een accessoire vergeten, een klepje niet goed sluitend,...
🇧🇪 ST3 983Wh
Gent - Antwerpen
drebry
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2019, 19:16

Zaterdag een ST3 gekocht, op voorraad bij de FM. Vandaag via mijn verzekeringsmakelaar plaat aangevraagd (dat lukt dus, ook zonder BA). Het nummer is al gekend (een correct SP-nummer), en kan deze momenteel reeds opvragen via de tracking van bpost. Als alles goed blijft gaan, rij ik zaterdag reeds. Fingers crossed dus :D
Plaats reactie