ST3 wachtruimte

mrstrom

KingsOrange schreef: 07 jul 2019, 15:50 Mijn fiets is de afgelopen week voor een klein beurtje naar de fietsenmaker.geweest.
Tot mij stomme verbazing krijg ik een ST3 als vervanging. Wat een prachtige en heerlijke fiets. Het verschil in banden formaat merk je goed. Het lijkt nog stabieler op de weg te liggen. Tevens gaat het schakelen uitermate goed en heel vloeiend.
Ik heb genoten!!
En nu besteld dan? :mrgreen:
KingsOrange
Runner-up
Runner-up
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mar 2019, 16:10

Tja, aangezien de huidige fiets nog geen half jaar oud is ben ik nog op zoek naar een sponser :D
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Misschien komt het water in de mond bij het onderhandelen met je FM. :mrgreen:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
swingwing
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 jun 2019, 11:38
Locatie: putte België
Merk SP: stromer st3
Km-stand: 7500

ST3 verleden week afgehaald maar het ander stuur vergeten te plaatsen en slot van 110 cm ook verkeerd. De papieren waren nog niet binnen maar daar was ik op de hoogte van, maar omdat ik al een nummerplaat had van mijn vorige fiets en niet kon wachten was overeen gekomen dat ze het juiste slot gingen bestellen en mij zouden laten weten als papieren en slot binnen waren, daar liep het ook weer mis: papieren moest ik afhalen in ander filiaal dan mijn slot. Het verhoogde stuur gaat geplaatst worden bij het eerste nazicht. Maar de fiets rijd zo goed en soepel dat mijn vrouw er nu mee gaat rijden dus ik heb voor mij ook een ST3 besteld bij een fm die dezelfde op voorraad heeft met verhoogde stuurpen. Dus parkeer ik mij terug in de wachtruimte tot de papieren van de nieuwe fiets binnen zijn en de nummerplaat aangevraagd is.
Robbie ST3
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jul 2019, 14:22

Hoi, even snelle intro vanuit mij.
Na lange twijfel over wachten op de relaunched ST1, de daardoor hier en daar afgeprijsde ST1x of eventueel doorpakken op de ST3 vandaag de knoop doorgehakt. Omdat de ST3 op voorraad is, kan ik deze binnen enkele dagen al ophalen.
Veel zin in! :cool2:
Groet, Robbie
swingwing
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 jun 2019, 11:38
Locatie: putte België
Merk SP: stromer st3
Km-stand: 7500

Robbie,Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt hier valt er niets op af te keuren ,mijn vrouw nam hem na de eerste rit al in beslag .ik hoop dat de papieren snel binnen komen ik ben ook nog aan het wachten.Bij de eerste st3 was 10 dagen toen ze in de FW aan kwamen. Maar bij de dinst inschrijvingen gaat het niet vooruit ,daar wacht ik ook al meer dan een week op .mvg
KrisM
Pro
Pro
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 apr 2019, 16:30

Vandaag eindelijk telefoon gekregen dat de fiets binnen is. Goede is dat die veel vroeger is dan de laatste datum van 13 augustus MAAR spijtig ben ik nu 2 weken van huis voor het werk en kan ik hem dus nog niet afhalen. Ik kijk er wel naar uit! :-)))
ST3 983Wh Deep Black L
Thule Shield Pannier Black L
Giro Bexley MIPS City Mat Titanium
GoPro Hero4Sessions
Spurcycle Bell Black
Abus Bordo Granit
Raf
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jun 2019, 13:25

Stromeur schreef: 30 jul 2018, 22:31 Ik vind het wel amusant dat Stromer nu ook met een fiets van 7k de "young urbans" durft te benaderen. Dat deden ze eerder alleen met de ST1 X: scherper geprijsd en met kekke kleuren.

En eerlijk is eerlijk, het is weer een stapje dichter bij de realiteit dan die Stromer-model-mannetjes die zweetloos in hun maatpak op het werk arriveren.
Vind ik niet, vandaag eerste maal naar werk gereden met 43-47 en was na 11 km al goed in t zweet met de st3. Mss nog wat leren werken met de app die ook maar werkt als hij goesting heeft
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Raf schreef: 17 jul 2019, 21:32
Stromeur schreef: 30 jul 2018, 22:31 Ik vind het wel amusant dat Stromer nu ook met een fiets van 7k de "young urbans" durft te benaderen. Dat deden ze eerder alleen met de ST1 X: scherper geprijsd en met kekke kleuren.

En eerlijk is eerlijk, het is weer een stapje dichter bij de realiteit dan die Stromer-model-mannetjes die zweetloos in hun maatpak op het werk arriveren.
Vind ik niet, vandaag eerste maal naar werk gereden met 43-47 en was na 11 km al goed in t zweet met de st3.
Jawel, dan ben je het met mij eens. Ik vind die zweet- en vliegvrije mannetjes in pakken op de Stromer namelijk ook volstrekt ongeloofwaardig.

Hoeveel je zweet is verder persoonsgebonden (aanleg + conditie). Als het je ditmaal te gortig was, doe het dan de volgende keer iets rustiger aan. Toen ik net mijn Stromer had, moest en zou ik continu zo hard mogelijk. Hij kán 45, dus ik wíl 45. Maar daar jaag je jezelf alleen maar mee op.

Geef jezelf de tijd om aan je bike te wennen, zowel conditioneel als qua besturing en je plek op de weg. Tijd zat, lekker genieten :hy:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
gurby
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jul 2019, 23:38

hahaha opendak....
veel succes met wachten!
Plaats reactie