ST3 wachtruimte

Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

wdvill schreef: 28 jun 2019, 07:58
Verstromer schreef: 22 jun 2019, 14:24 Via kbc lease een ST3 cool white Sport XL in bestelling! Zou vlug kunnen gaan want was in de FM op stock....

Binnenkort orange ST1x 2017 22inch te koop... met nu 7077km op de teller... waterproof ...

:bp: :d3: :bp:
Dá's mooi! Ik had een voorkeur voor een witte ST3, maar scheen toch iets moeilijk/later te krijgen dan zwart. Terwijl ik graag nog deze zomer aan het fietsen zou gaan :p
Grappig hoe smaken verschillen. Mijn FM had een witte op stock, maar toch de wachttijd uitgezeten om zwarte te kunnen krijgen.
ST3 black 983wh
Verstromer
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jan 2019, 15:19

Gelukkig dat smaken verschillen!! Anders had de wereld er maar zwart/wit uitgezien euuu? :ai ... mocht ik de keuze hebben zou ik voor een meer uitgesproken kleurtje gaan ...Royal Orange... Ferrari Red/yellow... Metallic Brown... Waarom geen custom colors tegen €200 a €300 extra? Genoeg gegadigden denk ik dan? 8-)

Volgens mijn Fm zijn de volgende ST3 pas leverbaar tegen december... :bn:
wdvill
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 jun 2019, 09:54
Locatie: BE-9000

De nieuwe ST1le in het geel mag er wat mij betreft ook best zijn bvb.
Velodome in Antwerpen doet custom kleuren à €1000, las ik hier al op t forum. Is me van het goede nog wat te veel :D
🇧🇪 ST3 983Wh
Gent - Antwerpen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Verstromer schreef: 29 jun 2019, 13:24 Waarom geen custom colors tegen €200 a €300 extra? Genoeg gegadigden denk ik dan? 8-)
Stromer kennende: dik 500 euro. Maar dan nog weet ik zeker dat dit gretig aftrek zou hebben.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
RonCall
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 59
Lid geworden op: 16 mei 2018, 20:44

RonCall schreef: 21 jun 2019, 21:03 Geluk: Een ST3 XL besteld en moet gewoon even wachten op de papierwinkel, als het meezit verlaat ik dus met zo'n twee weekjes de wachtruimte.
Vandaag eerste ritje gemaakt, straks nog wat veranderen (spiegel, handvaten, vering, bel, spatbordjes, etc....). Hoop dat jullie ook snel geholpen zijn!
Raf
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jun 2019, 13:25

Hoi ,
Ik heb mijn stromer st3 netjes op 4 weken kunnen afhalen. Nu nog wachten op de nr plaat,
Eens benieuwd :cool2: :cool2: :cool2:
Marchie

Ik heb donderdag bericht gekregen dat mijn ST3 'in de verzending is geplaatst' :bp: . Weet er iemand wanneer hij dan bij de FM aankomt (blijkbaar hangt dit af van de transportdienst)?

Het is in ieder geval een stuk sneller dan verwacht; normaalgezien zou hij pas in september geleverd worden.
KingsOrange
Runner-up
Runner-up
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 mar 2019, 16:10

Mijn fiets is de afgelopen week voor een klein beurtje naar de fietsenmaker.geweest.
Tot mij stomme verbazing krijg ik een ST3 als vervanging. Wat een prachtige en heerlijke fiets. Het verschil in banden formaat merk je goed. Het lijkt nog stabieler op de weg te liggen. Tevens gaat het schakelen uitermate goed en heel vloeiend.
Ik heb genoten!!
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Marchie schreef: 07 jul 2019, 12:50 Weet er iemand wanneer hij dan bij de FM aankomt (blijkbaar hangt dit af van de transportdienst)?
Toen ik hoorde dat mijn fiets klaar stond voor verzending duurde het ongeveer 10 dagen tot hij bij de FM was. Dus reken op 2 weken en alles eerder is is mooi meegenomen.

Veel plezier alvast.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
emeryf
Rookie
Rookie
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jul 2019, 14:33

Hoi iedereen! Na 3 jaar rond te toeren op een Kalkhoff Endeavour S11 Alfine is het tijd voor verandering. 10 000 km zonder al te veel problemen, maar als ik hem nu doorgeef aan mijn vrouw, kan hij zeker nog een tijdje mee. Komt er bij dat op het bedrijf waar ik werk net fietsleasing werd goedgekeurd. Tijd dus om eens wat fietsenmakers te bezoeken. Omdat ik met mijn speedelec regelmatig werd voorbijgestoken werd door “zo van die matte zwarte of glanzende witte” fietsen op het jaagpad was ik wel eens benieuwd of het een mijn benen lag, of aan de fiets zelf. Ik ben enigszins in de fietsenwinkel gerustgesteld na de obligate proefrit: het ligt niet aan mijn benen. Het voorbijglijden van andere 45 km-fietsen kon ik nu zelf vaststellen. Zowel de St1x en de ST3 getest en vond dat hier toch een heel verschil in comfort en stabiliteit in zat. Ook het optrekken van 0 naar 100 euh 45, ging een pak vlotter op het grote broertje. Aangezien ik vooraf mijn huiswerk had gemaakt, en niet mij wilde focussen op 1 model/merk, had ik tegen de Stromerman in de winkel gezegd dat ik nog twijfelde tussen Stromer en Riese & Müller. Hij zei me: volgende week sta je terug hier. Straffe uitspraak vond ik. Een weekje later bekeek ik de concurrentie: de R&M Supercharger met beltdrive en Nuvinci. Nu ja: concurrentie? Absoluut geen slechte fiets, maar vooral op de koppel merk je een groot verschil. Diezelfde dag nog teruggereden naar de Stromerman en de ST3 besteld full option (open dak en zo). Benieuwd naar mijn ervaringen met een echte “forenzenrit”. Tot dan zit ik even ongeduldig te trappelen in deze wachtkamer!
Plaats reactie