ST3 wachtruimte

Bjorn8500
Pro
Pro
Berichten: 37
Lid geworden op: 17 apr 2019, 20:19

Sinds vandaag dus ook in de wachtruimte voor een ST3.

Vandaag uitgebreide proefrit gedaan met de ST3 en maar meteen de bestelbon ingevuld.
ST3 - Zwart in maat L

Enige negatieve - levertijd pas eind juli :?
- Stromer ST3
Erwin
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jan 2018, 11:09

Ik zit te wachten sinds 18 december op een ST3 LE.
KrisM
Pro
Pro
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 apr 2019, 16:30

Gisteren email van de FM gekregen dat mijn levering (normaal gezien halverwege deze maand) naar begin juni is verplaatst.... :cry: :cry:
ST3 983Wh Deep Black L
Thule Shield Pannier Black L
Giro Bexley MIPS City Mat Titanium
GoPro Hero4Sessions
Spurcycle Bell Black
Abus Bordo Granit
mrstrom

Balen dat lange wachten en dan nog opschuiven....
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Tja, geduld zal zeker beloond worden, wat fietsplezier betreft. Bij mij was het het omgekeerde, ik had van de FM meegekregen als er geen ST3 LE meer te krijgen viel, die volgens Stromer niet meer konden besteld worden, zou het 2 maanden duren voor 'n zwarte uitvoering..De FM had er nog 1 weten te strikken bij 'n dealer die hem niet afnam. :ck:
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
KrisM
Pro
Pro
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 apr 2019, 16:30

KrisM schreef: 07 mei 2019, 14:40 Gisteren email van de FM gekregen dat mijn levering (normaal gezien halverwege deze maand) naar begin juni is verplaatst.... :cry: :cry:

Gelukkig is mijn 2e oplader voor op het werk wel al aangekomen ondertussen en kan ik daar toch al naar kijken. :lol:
ST3 983Wh Deep Black L
Thule Shield Pannier Black L
Giro Bexley MIPS City Mat Titanium
GoPro Hero4Sessions
Spurcycle Bell Black
Abus Bordo Granit
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

KrisM schreef: 07 mei 2019, 14:40 Gisteren email van de FM gekregen dat mijn levering (normaal gezien halverwege deze maand) naar begin juni is verplaatst.... :cry: :cry:
Ik ben zelf langsgeweest bij FM. Mijne had begin deze maand moeten binnen zijn. Zelfde resultaat. En mijn FM had niet eens melding gekregen van stromer, ben het te weten gekomen omdat hij mijn bestelling intoetste.

Ik hoor meer en meer dit verhaal. Schuiven telkens met maand op. Ik vrees dat er serieuze leveringsissues zijn en ik begin te vrezen dat eind mei ook niet zal gehaald worden...

Sommigen hier wachten al een half jaar. Dat lijkt me niet meer serieus. Intussen verlies ik aan de lopende band diesel, mijn conditie en mijn goed humeur :bu: . Bij een auto zit er minder tijd tussen bestelling en levering...
ST3 black 983wh
Gebruikersavatar
Gerry
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2019, 19:57
Locatie: Rotterdam
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 11320

Ik heb mijn ST3 besteld en ben geschrokken van de mededelingen hier op het board. Vooralsnog heb ik niet vernomen dat mijn ST3 vertraagd is, staat nog voor Juni.
Maar toch eens bij Stromer nagevraagd, daar kreeg ik het onderstaande als reactie:

We don’t know which Dealer has which Bike on stock, this you have to check by your self.
The only thing what we can tell you is, when a Dealer order a ST3 Bike today we have to confirm the Bike beginning of August.

for all other question, pls contact your Stromer dealer he is your contact Person
.


Een goede 3 maanden wachttijd dus. Maar moeilijk te voorspellen omdat het leveringsnetwerk groter is als alleen de dealer. Sommige zijn onderdeel van een keten en er zijn ook nog importeurs. Die kunnen ook voorraad aanhouden.

Moet gewoon even afwachten en het beste hopen....
In spannende afwachting van mijn ST3
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22960
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gerry schreef: 08 mei 2019, 20:26 en er zijn ook nog importeurs. Die kunnen ook voorraad aanhouden.
Stromer werkt (in ieder geval in de Benelux) niet met importeurs. Alles gaat rechtstreeks via Stromer.

Er is wel een Benelux Sales organisatie van Stromer. Die onderhouden contacten met de winkels en hebben een TD, maar ze houden zelf geen voorraad.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Yellow Submarine
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 okt 2018, 14:38
Locatie: Zele

Ondertussen is de mijne goed en wel geleverd, correct ingeschreven en verzekerd! En een degelijke zware lichtgrijze Gyro helm erbovenop zodat ik mij in stijl passend bij de witte ST3 door het verkeer beweeg...

Tot dusver alles goed. Zo ben ik er al 2 keer van mijn woonplaats mee naar Gent en terug gereden, zowel via de kortere hoofdweg (25 km enkel) als via het jaagpad van de Schelde (35km enkel). Ik ga alleen voluit als ik de baan volledig vrij heb. Gemiddeld haal ik een 32 km/u, met de wagen is het soms maar even snel.

Opvallend is het grote verschil in stroomverbruik van stand 2 vs 3, namelijk dat 2 maar de helft lijkt te verbruiken van stand 3. Nochtans haal ik ook in 2 mits wat rugwind 45 km/u!

Morgen moet ik in Deurne zijn voor een plaatsbezoek maar ik neem wel de wagen want anders zou de factuur voor mijn opdrachtgever hoger liggen want de werkuren tellen ook door. Voor Brussel is er geen verschil in kostprijs omdat je met de wagen een grotere omweg maakt (74 km vs 42 met de fiets). Rekenen is de boodschap!
Besteld: ST3/L/wit/983
Plaats reactie