FUELL Fluid

Bit
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 dec 2019, 09:37

Ik heb de s pedelec besteld! Eerste ebike dus erg benieuwd. Destijds de Cowboy getest maar die ging niet snel genoeg, en had geen versnellingen. Wbt design is het een geval van smaak, maar vooral de combi van carbon belt en een gesloten versnellingsnaaf lijkt me top. Eerder heb ik overwogen om een cube e mountainbike te kopen maar wederom gekozen voor de eerder genoemde praktische overwegingen. Mijn doel is om er ook langere tochten mee te gaan maken oa in de bergen. Als dat bevalt mogelijk een maandelange reis door Afrika! Ik heb de Flluid 1s besteld voor 3018$. Nu nog even zien wat de overige kosten worden. Volgens hen bevind deze zich nu op het water!
Gebruikersavatar
Mathematic
Pro
Pro
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 okt 2019, 18:14
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bit schreef: 04 dec 2019, 12:07 Ik heb de s pedelec besteld! Eerste ebike dus erg benieuwd. Destijds de Cowboy getest maar die ging niet snel genoeg, en had geen versnellingen. Wbt design is het een geval van smaak, maar vooral de combi van carbon belt en een gesloten versnellingsnaaf lijkt me top. Eerder heb ik overwogen om een cube e mountainbike te kopen maar wederom gekozen voor de eerder genoemde praktische overwegingen. Mijn doel is om er ook langere tochten mee te gaan maken oa in de bergen. Als dat bevalt mogelijk een maandelange reis door Afrika! Ik heb de Flluid 1s besteld voor 3018$. Nu nog even zien wat de overige kosten worden. Volgens hen bevind deze zich nu op het water!
Hoi Bit, ik kijk ook vol verwachting uit naar mijn Fuell Flluid 1-S. :cool2:

De eerste container met de 1-S arriveert deze maand in de haven van Rotterdam. Als deze container is vrijgegeven door de douane wordt hij getransporteerd naar het logistiek centrum in de buurt van Kortrijk. Vanuit dat logistiek centrum zal de verdeling over Europe gebeuren.
Invoerkosten zijn reeds inbegrepen in de prijs.
Vermits Fuell in de EU gevestigd is in Duistland en niet in andere lidstaten van EU geldt de Duitse BTW die 19% bedraagt. Kortelings zullen we dus gevraagd worden de verschuldigde BTW te voldoen.
Gebruikersavatar
Mathematic
Pro
Pro
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 okt 2019, 18:14
Locatie: Oost-Vlaanderen

De Fuell Flluid-1 (pedelec) is reeds gearriveerd in Europa :cool2:
Bijlagen
Fuell Flluid 1 pedelec.jpg
Fuell Flluid 1 pedelec.jpg (114.86 KiB) 4033 keer bekeken
Gebruikersavatar
Mathematic
Pro
Pro
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 okt 2019, 18:14
Locatie: Oost-Vlaanderen

De eerste batch Fuell Flluid-1S (s-pedelec) is gearriveerd in Rotterdam.
Door de formaliteiten bij de douane en hun minimum bezetting tijdens de kerstvakantie verwacht Fuell dat de levering pas begin volgend jaar zal plaats hebben.
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1788
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Leuk dat wordt aftellen...ben benieuwd naar de eerste reviews/ervaringen :-)
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Spannend! Ik hoor er ook graag alles over.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Mathematic
Pro
Pro
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 okt 2019, 18:14
Locatie: Oost-Vlaanderen

MarcelH schreef: 21 dec 2019, 16:03 Leuk dat wordt aftellen...ben benieuwd naar de eerste reviews/ervaringen :-)
Marcel, vermits jij al eerdere ervaring hebt met andere e-bikes en voor mij deze Flluid een introductie wordt in de e-bike wereld zal jij zeer goed geplaatst zijn om objectief te reviewen en een vergelijk te maken tov andere e-bikes ...

Woon-werk verkeer doe ik ruim 30 jaar exclusief per race- of crossfiets. Mijn inziens is dit niet relevant genoeg om de Fuell Flluid ten volle te reviewen en niet in subjectiviteit te vervallen.
Ik zal mijn ervaring met de fiets delen, maar tevens hoop ik uit te kijken naar jouw objectieve ervaringen :bf:
Gebruikersavatar
Mathematic
Pro
Pro
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 okt 2019, 18:14
Locatie: Oost-Vlaanderen

De Fuell Flluid 1-S is bij de eerste eigenaars in de US geleverd.
Bijlagen
Fuell Flluid 1-S US version..jpg
Fuell Flluid 1-S US version..jpg (114.8 KiB) 3816 keer bekeken
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Dat Action reflectortje in zijn voor- en achterwiel maakt meteen dat hij - ondanks alle hedendaagse techniek die hij aan boord heeft - er vrij 80's uit ziet. :mrgreen:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Als ik me niet vergis zijn die in Amerika verplicht.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie