Kettler Velossi E45

satsurfer
Pro
Pro
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 okt 2018, 18:40

euhm, is geen info van lokale dealer maar van Kettler Duitsland hé :shock:

leuke info
https://www.elektrischefiets.be/zelfbou ... swissdrive
https://www.elektrofahrrad-einfach.de/p ... -2019.html

Zou deze ook makkelijk de 45 km/u. kunnen aanhouden zoals Strömer en Klebers van deze wereld? :bj

Ik wil nl. geen middenmotor met riem. Dat is max. 40 km/u. :bh:
satsurfer
Pro
Pro
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 okt 2018, 18:40

ff. vertalen.

Kettler Duitsland:

"Hallo, ik net noch een keer overleg met onze verkoopsverantwoordelijke. De Velossi komt zoals gepland met de Go Swiss Motor. De service wordt ook volledig normaal door GO Swiss gegeven."

Tja, zitten ze dan te liegen? :shock:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Zie een stukje terug in dit topic:

viewtopic.php?f=23&t=1518&start=80#p47984
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
BDP
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jan 2019, 17:19

Zoals ik inderdaad ook al aangaf, zullen ze dan toch garanties hebben gekregen dat er nog genoeg motoren en spare Parts kunnen geleverd worden. En dat was mij ook verteld als er garanties waren, dat de fiets gaat gelanceerd worden, dus geen leugen.
Volgens mij ondanks alles toch nog de beste oplossing. Kettler kan de fiets op de markt brengen en GoSwiss kan de stock opwerken. En als eigenaar kan je maar hopen dat de motor + display degelijk gemaakt zijn, zodanig dat alle reserve onderdelen niet na 2 jaar op zijn, want zo'n fiets koop je toch voor een 3 a 4 tal jaar gebruik (minstens)
BDP
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jan 2019, 17:19

satsurfer schreef: 07 feb 2019, 15:14 euhm, is geen info van lokale dealer maar van Kettler Duitsland hé :shock:

leuke info
https://www.elektrischefiets.be/zelfbou ... swissdrive
https://www.elektrofahrrad-einfach.de/p ... -2019.html

Zou deze ook makkelijk de 45 km/u. kunnen aanhouden zoals Strömer en Klebers van deze wereld? :bj

Ik wil nl. geen middenmotor met riem. Dat is max. 40 km/u. :bh:
De motor zou 370w zijn hoewel er eerst sprake was van 500w. Testrijden is hier zeker de boodschap.
Want 370w is geen Stromer/Klever maar geafficheerde wattages zeggen ook niet altijd alles
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

De leveringen van de motoren voor 2019 zouden gegarandeerd zijn, net zoals de langetermijn service ... een aantal grote afnemers van Go Swissdrive (waarbij o.a. VELOfactur en HP Velotechnik) zijn ondertussen samen op zoek naar een oplossing / alternatief, zie dit artikel.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
satsurfer
Pro
Pro
Berichten: 38
Lid geworden op: 26 okt 2018, 18:40

mijn dealer had vorige vrijdag een vertegenwoordiger gebeld. Zouden in april gebouwd worden en mei uitgeleverd. Ziet me er nogal snelle fabricage en uitlevering uit. Helaas zal hij hem niet in gamma nemen. Heb indruk dat hij niet weet te werken aan gates riemen, jaren terug ook eens voor stadsfiets met riem gekeken bij hem. Info gevraagd, maar hij liep weg.

Als ik zo'n bedrag uitgeef, wil ik wel eerst mee rijden hoor....
BDP
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 jan 2019, 17:19

Toevallig nog niemand met de fiets gereden?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik ben heel benieuwd of de fiets überhaupt gaat komen, met het faillissement van GoSwiss.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

BDP schreef: 11 mei 2019, 20:19 Toevallig nog niemand met de fiets gereden?
Bastian Schweinsteiger reed er mee ;)

Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie