Demonteren stuurpen ST3

Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Met een kleine platte schroevendraaier
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Ide
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 mei 2021, 08:42
Locatie: Haarlem
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 10500

Net mijn ST3 opgehaald en mijn oude trouwe ST2 uit 2014 ingeleverd. Ik moet bekennen dat ik niet heel handig ben en loop tegen hetzelfde probleem aan. Met de platte schroevendraaier springt de achterkant van het kapje er een paar millimeter uit. Wat moet ik daarna doen? Alvast bedankt.

Groet,
Ide.
Geert Moreels
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 17 jun 2020, 20:41

Ide schreef: 18 mei 2021, 19:57 Net mijn ST3 opgehaald en mijn oude trouwe ST2 uit 2014 ingeleverd. Ik moet bekennen dat ik niet heel handig ben en loop tegen hetzelfde probleem aan. Met de platte schroevendraaier springt de achterkant van het kapje er een paar millimeter uit. Wat moet ik daarna doen? Alvast bedankt.

Groet,
Ide.
Afdekkap aan kant van bestuurder staat vermoedelijk altijd iets omhoog. Er volledig af krijgen durf ik niet echt te proberen. Al geprobeerd om middelste kapje er uit te halen maar zit me vrij vast. Omwille van dat fiets nog onder garantie is het ik heb het niet verder geprobeerd.
Morgen gaan onze beide fietsen binnen voor herstelling.
Gepringel in voorwiel op eentje. Gekraak stuurpen van beiden, mogelijks kromme schijfrem en display dat op de zwarte delen nu licht grijs is geworden en dus onduidelijk is.
Plaats reactie