Doe mij er maar één...

Lomito

Martin schreef: 24 okt 2017, 20:09 Dat doe je dan goed Chris. :ay
Nu weten we in elk geval 100% zeker dat je een ST5 krijgt.

Kun/wil je trouwens hier online iets laten zien hoe de inrichting er uit komt te zien?
Ik ben wel benieuwd namelijk.
Nee, dat is aan de dealer, als zij het vrijgeven is het uiteraard wat anders. Ik kan wel zeggen dat het ontwerp nog aangepast gaat worden onder supervisie van een lokale adviseur.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Gefeliciteerd met de opdracht Lomito. We hebben het pand samen al eens bekeken en daar kun je nog heel veel kanten mee op, mooie grote ruimte en vooral de straatbrede pui sprak mij enorm aan. Nette deal heb je gesloten. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat (zowel de zaak als de ST5).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Goed hoor Chris!
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Lomito schreef: 24 okt 2017, 14:49 Wow, vanmorgen even met mijn dealer gesproken over de nieuwe winkelinrichting en afgesproken dat ik een deel van de inrichting voor ze ga maken... voor een ST5 (met inruil van de ST2s). :ck: :ck: :hy:
Mooie deal! Gefeliciteerd, leuk om zo met elkaar zaken te doen!
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Een typisch geval van een win-win-situatie. De meest fijne onderhandelingspositie waarbij beide partijen zich inspannen om een gezamenlijk doel na te streven.

Top !

En als extra bonus rijd je zo ongeveer langs de door jou ingerichte zaak voor je geniet-momentje. Met die enorme winkelpui MOET de inrichting wel OK zijn anders denk je iedere dag dat je het anders had moeten doen.

St5 ze.......

Grtz, Reinout
Lomito

In deze omgeving is het vrij gewoon om zaken met gesloten beurs af te handelen. Je helpt elkaar waar je kunt, zal wel iets van vroeger zijn dat mensen op het platteland meer op elkaar aangewezen waren. Dat is nu met moderne communicatie- en vervoersmiddelen uiteraard niet meer noodzakelijk maar de prettige gewoonte (noaberschap ofwel nabuurschap) is gebleven.

Interieurbouw is voor mij geen professionele bezigheid, hoewel het uiteraard raakvlakken heeft met architectuur, maar meubels maken is wel een hobby van me en die ervaring ga ik nu gebruiken voor het vervaardigen van enkele meubelstukken en aankleding van de winkel. Deel je talent!
Lomito

Hoewel het wachten met een Es onder je kont niet echt een straf is begint het vooruitzicht op de verwachte ST5 toch wel wat vat te krijgen op mijn gemoed. Niet dat ik er zwetend van wakker wordt maar een knagend gevoel zo ter hoogte van het middenrif begint zich onmiskenbaar te manifesteren... en zoals jullie weten ben ik vrij gevoelig in die regio.

Vergeef me, het moet even... :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :heat:
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Lomito schreef: 04 feb 2018, 23:46 Hoewel het wachten met een Es onder je kont niet echt een straf is begint het vooruitzicht op de verwachte ST5 toch wel wat vat te krijgen op mijn gemoed. Niet dat ik er zwetend van wakker wordt maar een knagend gevoel zo ter hoogte van het middenrif begint zich onmiskenbaar te manifesteren... en zoals jullie weten ben ik vrij gevoelig in die regio.

Vergeef me, het moet even... :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :dwarf: :heat:
Misschien gewoon iets eten? :mrgreen:
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Lomito

Geen gebrek hier aan stimulatie van het tractus digestivus. Desondanks honger ik naar de nieuwe ST5 zoals een maagd naar die eerste amoureuze ontmoeting hongert die zijn/haar brandende verlangen bevredigt. Best wel heftig...
macfiets
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 104
Lid geworden op: 04 dec 2017, 13:21
Locatie: Brasschaat, Vlaanderen

Ik ben ook wachtende, wordt de eerste ST5 in Vlaanderen. Maar uitkijken naar iets, is toch ook plezant.
Ben beniewd wat die "boost" knop zal geven. Eigenlijk zijn wij wel beetje gek om zo een dure fiets blind te kopen, maar ik ben er toch gerust in. Ondertussen nog genieten van de dagelijkse ritten naar het werk met de ST2.
Stromer rijder sinds 6 juni 2016.
ST7 XL Dark Platinum
Riese Muller Load 75 High Speed Bakfiets
Plaats reactie