Stromer ST5 LTD (limited edition) !!

Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Aardig eindje rijden Stromeur en (in mindere mate) FreddyH! Dank voor de foto’s :cool2:

Frame ziet er mooi uit zo zonder die naden.

Is er een kans dat deze ook bij de dealers getoond gaat worden bij de ST2 events komende weken? Zou de kleur dolgraag in de buitenlucht willen zien... en eens op een ST5 willen rijden met geveerde voorvork (maar misschien moet ik dat ook maar niet doen ;) )
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Barry schreef: 06 sep 2020, 00:05 Aardig eindje rijden Stromeur en (in mindere mate) FreddyH! Dank voor de foto’s :cool2:
Ik reed het laatste stuk met FreddyH mee. Hij chauffeuren door de Belgische wirwar en ik intussen lekker aan zijn hoofd ouwehoeren :mrgreen: Terug was wel een latertje voor mij ja.
Barry schreef: 06 sep 2020, 00:05 Is er een kans dat deze ook bij de dealers getoond gaat worden bij de ST2 events komende weken? Zou de kleur dolgraag in de buitenlucht willen zien... en eens op een ST5 willen rijden met geveerde voorvork (maar misschien moet ik dat ook maar niet doen ;) )
Geen idee of Stromer al meer dan één ST5 Ltd beschikbaar heeft en wat ze daarmee gaan doen de komende tijd. Ik zal het de vertegenwoordiger vragen. Als ik een reactie krijg, dan laat ik het hier weten.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Past Freddy erop?
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromeur schreef: 06 sep 2020, 00:15
Barry schreef: 06 sep 2020, 00:05 Is er een kans dat deze ook bij de dealers getoond gaat worden bij de ST2 events komende weken? Zou de kleur dolgraag in de buitenlucht willen zien... en eens op een ST5 willen rijden met geveerde voorvork (maar misschien moet ik dat ook maar niet doen ;) )
Geen idee of Stromer al meer dan één ST5 Ltd beschikbaar heeft en wat ze daarmee gaan doen de komende tijd. Ik zal het de vertegenwoordiger vragen. Als ik een reactie krijg, dan laat ik het hier weten.
Ik heb het Egberts Groningen net even via FB gevraagd. Bij hun is de ST5 Ltd tijdens de testdagen aanwezig, dus ik verwacht bij de andere dealers ook (maar bel anders even voor de zekerheid als je ergens specifiek heen wil).
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

Stromeur schreef: 06 sep 2020, 00:52
Ik heb het Egberts Groningen net even via FB gevraagd. Bij hun is de ST5 Ltd tijdens de testdagen aanwezig, dus ik verwacht bij de andere dealers ook (maar bel anders even voor de zekerheid als je ergens specifiek heen wil).
Dank voor het navragen! :ay
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mboelis schreef: 06 sep 2020, 00:39 Past Freddy erop?
Ik pas op elke Stromer, het probleem is dat de meeste Stromers niet onder mij passen... Een ST5 (deze dus ook) is qua frame in principe aan de kleine kant maar groot genoeg voor me. Alleen dat rechte en brede stuur maakt het voor mij een no-go: daardoor zitten mijn polsen niet goed en zit ik veel te ver voorover (vindt mijn nek niet leuk). Prima voor een korte rit, maar als ik hier dagelijks op ga fietsen dan zit ik na 1 week bij de manueel therapeut.
Maar hij is wel mooi. We hebben even dat (IMHO) verschrikkelijk lelijke licht* weggedraaid en met de telefoon het frame verlicht. De kleur is bloedmooi, in zonlicht wordt dat echt een feest. En Stromeur en ik stonden lelijk op onze neus te kijken, toen die marketing manager ons met een grote grijns op het gebrek aan lasnaden wees. Daarna kan je er niet meer omheen kijken.

*) lelijk voor de kleurwaardering van de fiets, uitermate geschikt om de fiets een enorme aandachtstrekker te laten zijn.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Was al mooi, toch nog weer een schepje er boven op ziet er gewoon gelikt uit ;p echt een beauty .....ook een beter zadel denk ik da's eigenlijk het enigste -puntje van de "oude" 5.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

FreddyH schreef: 06 sep 2020, 10:30
mboelis schreef: 06 sep 2020, 00:39 Past Freddy erop?
Ik pas op elke Stromer, het probleem is dat de meeste Stromers niet onder mij passen... Een ST5 (deze dus ook) is qua frame in principe aan de kleine kant maar groot genoeg voor me. Alleen dat rechte en brede stuur maakt het voor mij een no-go: daardoor zitten mijn polsen niet goed en zit ik veel te ver voorover (vindt mijn nek niet leuk). Prima voor een korte rit, maar als ik hier dagelijks op ga fietsen dan zit ik na 1 week bij de manueel therapeut.
Maar hij is wel mooi. We hebben even dat (IMHO) verschrikkelijk lelijke licht* weggedraaid en met de telefoon het frame verlicht. De kleur is bloedmooi, in zonlicht wordt dat echt een feest. En Stromeur en ik stonden lelijk op onze neus te kijken, toen die marketing manager ons met een grote grijns op het gebrek aan lasnaden wees. Daarna kan je er niet meer omheen kijken.

*) lelijk voor de kleurwaardering van de fiets, uitermate geschikt om de fiets een enorme aandachtstrekker te laten zijn.
Jouw lijf is gewoon niet geschikt voor een diepe sportieve zit :az is het hoogglans of weer satin? zo te zien veel parelmoer en vette laag blanke lak erover. Gaaf hoor.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

WFVst5 schreef: 06 sep 2020, 11:16 ook een beter zadel denk ik da's eigenlijk het enigste -puntje van de "oude" 5.
Ik dacht dat de ST5 reeds van in den beginne werd afgeleverd met een Stromer branded Ergon SMC40 zadel ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Helaas niet Golvas is zacht plastic had er al gauw een oud racefietszadel op gezet.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie