Stromer ST5 LTD (limited edition) !!

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

We gaan het zien over een week :ay

Bedankt voor deze primeur Barry. Toevallig zat ik gisteren uitgebreid rond te neuzen in het Media Center van Stromer en toen stond-ie er nog niet in, dus ik zou 'm nét gemist hebben, want ik log daar maar eens in de zoveel maanden in.

Het ABS systeem intrigeert mij ook enorm.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Stromer ST5 Ltd promofilmpje op het Stromer Forum youtube-kanaal gedeeld:


Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
+Stromer-033
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 aug 2020, 14:52

Wat een geweldig mooie bike is dit!
Die kleur en dan de gele touch van de remmen :ba

Ben ook heel benieuwd op welk model de ABS zal komen, wellicht ST3?

Anyway, de keus wordt er niet makkelijker op... Ga ik voor de nieuwe ST2 met riem (de audi) of wordt het doorsparen voor deze geweldig mooie ST5 (Lamborghini) €11.190,- is wel een flinke zak munten :oops:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

+Stromer-033 schreef: 28 aug 2020, 23:42 Ben ook heel benieuwd op welk model de ABS zal komen, wellicht ST3?
Verwacht ik niet. Zal wel de opvolver van de ST5 worden, daarna zal het langzaamaan naar beneden doorgevoerd worden (afhankelijk van het prijsverloop van die ABS systemen).
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromerfred
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 1748
Lid geworden op: 17 jul 2018, 13:14
Locatie: Haarlem
Merk SP: ST7
Km-stand: 4600

Wat een waanzinnige fiets.
Overigens wacht ik op de opvolger met ABS en hopelijk belt drive....

Ik vind hem wel duur in de bijtelling...:( eigenlijk vind ik 7% vrij veel nu er steeds meer dure electrische fietsen bij komen.
Stromer ST1x oranje 2017 (QicQ)
Stromer ST2 zwart 2018 (Juizz)
Stromer ST7, solid gold 2023, verende voorvork, bodyfloat en winglights (Vietz)

Haarlem-Amstelveen 22,5km enkele reis
Gebruikersavatar
mboelis
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1031
Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
Locatie: Westfriesland
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 40k

Mooi. Alleen de verwarmde handvatten voor de winter ontbreken nog in de accessoirelijst.
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Wat een ding !

Voor de duidelijkheid: ben nog steeds super-tevreden met m'n ST3 (waarbij die Wren geveerde voorvork zorgt voor veel comfort).
Goed om te zien dat het portfolio uitbreidt. Niet alleen in mooie edities (zoals deze fraaie ST5) maar ook weer nieuwe technieken zoals straks ABS. Het houdt de markt levendig, de concurrentie scherp en zorgt voor wisseling in modellen. De toppers van gisteren worden opeens een stuk vriendelijker geprijsd en mogelijk wel haalbaar. En er is niets mis met een ST2 of ST3.

Laat die ABS maar komen.
In de tussentijd gewoon genieten van dit soort uitvoeringen: heel geslaagd.

Veel veilige kilometers toegewenst,
Reinout
ocra

Stromeur schreef: 28 aug 2020, 22:53 Hier heeft Stromer denk ik een foutje gemaakt en de geruchten waren er al langer, dus nu kan ik het net zo goed zeggen: er komt een Stromer aan met ABS. Voor zover ik begrepen heb, is dat niet deze ST5 Ltd. Ik heb al en tijdje een onofficiële foto van het ABS-systeem op een Stromer in bezit, maar die mag ik helaas niet vrijgeven.
Ik betwijfel zeer of het een fout is of om de gemoederen bewust weer even op te stoken.

Wat betreft het laatste, hier kan ik echt niets mee zeg het dan niet.
Gebruikersavatar
MarcelH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1788
Lid geworden op: 28 apr 2018, 10:37
Merk SP: Stromer ST7 LE

Mooi..al zou ik hem in het echt moeten zien om te weten welke kleurencombi ik het mooiste vindt, ik viel bij deze echt op de kleur icm de rode accenten.

Die Tas die is wel erg mooi !

Bij Vietz werd mij verteld toen ik aan het orienteren was welke ik wilde kopen dat de ST5 volgend jaar een ABS optie zou kennen, dit zou 500,- extra kosten.
2016: Kalkhoff Endeavour impulse 2.0 high speed, 2017: Stromer ST2, 2018: Bultaco Albero 4.5, 2018/2019: Stromer ST3LE, 2020: Fuell Flluid 1S, 2020: ST5 , 2023: ST7 , 2023 OPIUM :cool2:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

ocramarco schreef: 29 aug 2020, 09:36
Stromeur schreef: 28 aug 2020, 22:53 Hier heeft Stromer denk ik een foutje gemaakt en de geruchten waren er al langer, dus nu kan ik het net zo goed zeggen: er komt een Stromer aan met ABS. Voor zover ik begrepen heb, is dat niet deze ST5 Ltd, maar een ander, nieuw model. Ik heb al en tijdje een onofficiële foto van het ABS-systeem op een Stromer in bezit, maar die mag ik helaas niet vrijgeven.
Ik betwijfel zeer of het een fout is of om de gemoederen bewust weer even op te stoken.

Wat betreft het laatste, hier kan ik echt niets mee zeg het dan niet.
Ik snap je punt. Ik zei het met in mijn achterhoofd de hoop er volgende week meer over te horen en te zien wat publiceerbaar is. Noem het enthousiasme.

En dank voor de opbouwende feedback hoor.. Doet echt wonderen voor de motivatie, zeker met 650km in de auto in het verschiet om een SP te fotograferen die ik zelf niet kan betalen :ay
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie