Stromer verlichting uit

Plaats reactie
Hage
Pro
Pro
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 sep 2019, 21:22

Ik merkte sinds kort dat de Stromer verlichting (U) van men ST3 niet meer brandt? Weet iemand hoe je die terug kan aanzetten?
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Goedemorgen Hage,

in het Stromer -service menu zit de optie "dag rij verlichting aan/uit". Die moet je hebben.

Grtz, Reinout
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Om in het servicemenu te geraken :

- zet je je fiets aan
- knijp je de rechtse remhendel dicht
- druk, terwijl je de remhendel dichtgeknepen houdt, op de OMNI display op MENU en blijf je vinger op de display houden
- laat na een paar seconden de rechtse remhendel los terwijl je je vinger op MENU blijft houden
- na enkele seconden verschijnt vanzelf het MENU en hoef je niet meer op de OMNI display te blijven duwen
- nu zie je in het menu ook de optie SERVICE staan, dat klik je aan om in het servicemenu te geraken
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Hage
Pro
Pro
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 sep 2019, 21:22

Hey, bedankt!
Ben tot aan het servicemenu geraakt, maar daar stopte het.
Sinds de laatste update, zo zegt men FM me, is het servicemenu afgesloten met een aparte pin code.
Zal dus daarvoor toch naar de FM moeten ....
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Hage schreef: 22 jun 2020, 21:20 Sinds de laatste update, zo zegt men FM me, is het servicemenu afgesloten met een aparte pin code.
Welke FW versie (softwareversie) staat er momenteel op je Stromer ?

Je zit dit in het opstartscherm of via MENU -> SYSTEEM -> INFO -> FW
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
JMO68
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 sep 2020, 10:01
Locatie: Best

Golvas schreef: 20 jun 2020, 16:00 Om in het servicemenu te geraken :

- zet je je fiets aan
- knijp je de rechtse remhendel dicht
- druk, terwijl je de remhendel dichtgeknepen houdt, op de OMNI display op MENU en blijf je vinger op de display houden
- laat na een paar seconden de rechtse remhendel los terwijl je je vinger op MENU blijft houden
- na enkele seconden verschijnt vanzelf het MENU en hoef je niet meer op de OMNI display te blijven duwen
- nu zie je in het menu ook de optie SERVICE staan, dat klik je aan om in het servicemenu te geraken
Kijk, zoiets vermoedde ik al. Heel hartelijk dank! Net zelf geprobeerd en het werkt. Natuurlijk kan ik als leek weinig met de foutcodes, maar het geeft toch een beetje meer zicht op wat er allemaal gebeurt onder je handen en voeten :-)
ST1x nov 2017 sport 20“ Charcoal - 814 Wh - 20 km enkel - Conti TCWIIP 2,2 - van Zijp - Ortlieb Backroller Pro Plus - Abus pedelec 2.0 Ace - Abus Ivy 9210
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

JMO68 schreef: 05 okt 2020, 17:07 kan ik als leek weinig met de foutcodes
Deze opsomming geeft al aardig wat meer info : viewtopic.php?t=425
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Elninjo
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2020, 19:09
Locatie: Aalst
Merk SP: St5
Km-stand: 850

Ik heb een stromer ST5 mijn U dagrijverlichting brand ook niet, in het service menu kan ik de optie niet terug vinden.. iemand een idee hoe ik deze kan activeren?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Elninjo schreef: 12 sep 2021, 20:57in het service menu kan ik de optie niet terug vinden
Ik veronderstel dat hij nog binnen garantie valt : naar de verkoper ermee.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Elninjo
Rookie
Rookie
Belgium
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2020, 19:09
Locatie: Aalst
Merk SP: St5
Km-stand: 850

Nee net uit garantie
Plaats reactie