ST3 actieradius

Het topmodel in de Stromervloot en zijn jongere broertje/zusje.
Gebruikersavatar Netherlands
mboelis
Veteraan | Forum Supporter
Merk SP: Stromer ST3 2019
Km-stand: 17243

Re: ST3 actieradius

Bericht door mboelis »

Stromeur schreef:
14 okt 2020, 17:19
Wat er ontbreekt in de stelling is dat dit (met een gemiddelde leeftijd van 46 jaar) een forum is vol ouwe lullen met pijntjes, kilootjes en oude oorlogswonden, die dat allemaal echt niet meer trekken :mrgreen:
Als het belangrijkste maar werkt.
Bij de vrouwen gaat alles probleemloos?
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, Ortlieb Office Bag & Front Roller Plus, Abus Bordo&Pedelec 2.0 ACE geel, Van Zijp spatbordverlenger 175 & bidonhouder, Bibia Touring spatlap, Spurcycle Silver ww 30km vv

Netherlands
mrstrom
Veteraan
Veteraan

Bericht door mrstrom »

Stromeur schreef:
14 okt 2020, 17:19
Wat er ontbreekt in de stelling is dat dit (met een gemiddelde leeftijd van 46 jaar) een forum is vol ouwe lullen met pijntjes, kilootjes en oude oorlogswonden, die dat allemaal echt niet meer trekken :mrgreen:
Met 44jr, zit ik er nog net onder haha. Maar wel herkenbaar, zit nu in immuuntherapie en voel me niet echt fit. Maar dan is deze fiets juist super om te kunnen blijven bewegen, dan wat meer leunen op de ondesrsteuning. Dan maar over de weg rond de 45/46 ipv. 48. En als het aankomende tijd nog erger wordt, dan maar met 30 over het fietspad, al is dat tegen mijn principes, maar zien we dan wel weer.
On the move: ST3 LE, body float

Gebruikersavatar Micronesia
Peerke1960
Merk SP: ST1 2019
Km-stand: 11000

Bericht door Peerke1960 »

Heftig mrstrom! Veel sterkte en cool dat je nog op de fiets zit!
Peter
ST1 2019

Gebruikersavatar Netherlands
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Merk SP: Stromer ST2 S
Km-stand: 7.000

Bericht door Stromeur »

Zeker heftig en ingrijpend. Hou je taai mrstrom! (Maar dat doe je al als ik het zo lees ;) )
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Netherlands
WFVst5
Veteraan
Veteraan

Bericht door WFVst5 »

Tsja, gaat niet bestaat niet is mijn motto als je lijf tijdelijk niet kan dan doe je daar op dat moment niets aan.

Binnen je grenzen het max eruit halen dan maar, beter iets dan niets aan sport doen vooral als je op je werk weinig fysieks doet.
Veel sterkte en kracht voor mrstrom :ay
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨

Gebruikersavatar Belgium
Free2be
Veteraan
Veteraan
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Bericht door Free2be »

Met ouder worden, hoeft niet persé alles sneller te gaan, neem de tijd om te genieten, terwijl anderen eraan voorbiij crossen! :ay
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.

Netherlands
mrstrom
Veteraan
Veteraan

Bericht door mrstrom »

Dank jullie wel.
On the move: ST3 LE, body float

Belgium
Rikkie
Rookie
Rookie
Merk SP: ST3 special edition
Km-stand: 8500

Bericht door Rikkie »

Ik fiets nu ongeveer 10 maanden met de stromer ST3 en heb zo'n 8000 km op de teller staan.
Ik fiets elke dag heen en terug woon werk verkeer, in totaal 53km/dag.
ik fiets bijna altijd stand 3 volle snelheid en ik heb meestal rond de 30 a 40% batterij over als ik thuiskom, laagste dat ik ooit gehad heb was 15%, maar dan echt wel bij stormweer.
Ik fiets ook nog wel een 8000km met de racefiets per jaar, dus wel gewoon om te trappen.
Belangrijkste volgens mij om met de Stromer wat afstand te kunnen afleggen is schakelen bij optrekken, de benen goed laten ronddraaien en niet "stoempen" op de trappers. Mijn krachtsensor staat op 50%
In mijn stand 2 fiets ik ruim 100km aan een snelheid van 30 a 35/u
Normaal gezien heb je zo'n indicatiebalkje op je display dat je een indicatie geeft van je momenteel verbruik. Als dat balkje continu in het rood komt of ertegen aanleunt, of bij het optrekken steeds in het rood komt, dan gaat de batterij inderdaad snel. Verlaag dan je sensorgevoeligheid zodat je zelf wat meer kracht op de trappers moet geven alvorens je in die rode zone komt.

Plaats reactie