Lichte kras in Omni scherm.

Hage
Pro
Pro
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 sep 2019, 21:22

Tandpasta lukt alvast niet.
Maar ik denk dat het een barst is. Temeer omdat het me voor het eerst opviel vandaag dat het omni scherm enkele seconden uitviel tijdens het rijden. Iets wat ik niet eerder merkte, maar je kijkt dan ook maar sporadisch naar het scherm tijdens het fietsen.
Nochtans is er met de fiets niets gebeurd wat een barst zou kunnen veroorzaken.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Wat vind je FM ervan?

- als het een kras is, dan kijken me deze zaken niet gerelateerd, maar zou het tijdelijk uitvallen en garantie kwestie moeten zijn
- als het een barst is dan lijkt het me wel gerelateerd. Zeker als met de fiets niets gebeurd is wat die kras kan verklaren zou ik daarmee verhaal gaan halen bij de FM.

edit: hele lelijke autocorrect van mijn telefoon gecorrigeerd
Laatst gewijzigd door FreddyH op 21 mar 2020, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Hage
Pro
Pro
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 sep 2019, 21:22

Ja, zal voor na de lock down zijn ..... denk dat ie gesloten is.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

GeertHasselt schreef: 21 mar 2020, 11:15 Ja, zal voor na de lock down zijn ..... denk dat ie gesloten is.
Inderdaad. Ik zou wel alvast goede foto's maken en deze samen met de klacht doorsturen.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Ondanks de lockdown is de kans groot dat je FM je mail leest en beantwoordt. :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tuurlijk, en er zijn ook FM's die service via Skype aanbieden, zodat je het probleem kunt laten zien. Het haalt het allemaal niet bij het fysieke werk, maar is in bepaalde gevallen toch erg bruikbaar.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Hage
Pro
Pro
Berichten: 81
Lid geworden op: 04 sep 2019, 21:22

Problem Solved, kras weg met een krasverwijderaar voor wagens (met een G527 scratch remover). Met dank aan men (handige) broer. Helaas blijft het Omni scherm wegvallen. Vandaag één keer vastgesteld. Samen met ondersteuning die soms wegvalt .... ggrrrrr.....
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Over het wegvallen: als er nog garantie op de OMNI zit, dan terug naar de FM om deze te laten vervangen.
Witte ST3 van maart 2019
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

GeertHasselt schreef: 22 mar 2020, 17:56 Problem Solved, kras weg met een krasverwijderaar voor wagens (met een G527 scratch remover). Met dank aan men (handige) broer. Helaas blijft het Omni scherm wegvallen. Vandaag één keer vastgesteld. Samen met ondersteuning die soms wegvalt .... ggrrrrr.....
Contacten accu/fiets al eens nagezien?
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Een snuifje kwalitatieve contactspray kan wonderen verrichten ... zijn er geen foutcodes terug te vinden in het servicemenu ?

- zet je fiets aan
- knijp de rechtse remhendel dicht
- druk, terwijl je de remhendel dichtgeknepen houdt, op de OMNI display op MENU en blijf je vinger op de display houden
- laat na een paar seconden de rechtse remhendel los terwijl je je vinger op MENU blijft houden
- na enkele seconden verschijnt vanzelf het MENU en hoef je niet meer op de OMNI display te blijven duwen
- nu zie je in het menu ook de optie SERVICE staan, dat klik je aan om in het servicemenu te geraken
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Plaats reactie