ondersteuning precies weg

Gebruikersavatar
Bulck
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 mei 2019, 00:11
Locatie: Itegem
Merk SP: Stromer St3
Km-stand: 6100

Net enkel ritje van werk naar huis gefietst en vond dat mijn stromer raar deed , ondersteuning viel precies weg .... rood balkje onder snelheid bleef grijs bij het optrekken enkel alleen als ik flink door trapte kwam er nog wel even rood en haalde ik nog net 40km/h maar dit kon ik niet blijven volhouden ... na enkele meters deed ik terug 30 a 35 km/h ...

zelfs op alle standen was dit het geval ....

dit heb ik nog nooit mee gemaakt ....was gewoon precies met een racefiets aan rijden nu maar met iets meer gewicht :lol: :lol:
Stromer st3 L ,Garmin 1030 ,Quadlock Mount for iPhone , iPhone XS Max ,Bazil fietstas

Strava : https://www.strava.com/athletes/20207082
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Je opende eerder dit topic nav van andere problemen met je ST3, ondertussen zijn we zowat 7 weken verder en kwam je niet meer op de problemen terug ... zijn ze opgelost, werd er actie ondernomen of ... ? :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
JeroenB
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2019, 18:23

Ik had vandaag net hetzelfde gevoel. De sensor gevoeligheid heb ik dan van 70 naar 80 gezet en dat hielp gedeeltelijk.

Ik denk dat de kou er voor iets tussen zit. Ik had er een paar dagen niet meer mee gereden en de fiets staat in de niet verwarmde garage.

Ik heb de batterij nu binnen opgeladen en zal er straks mee naar huis rijden. Ik laat nog weten of het beter ging.
3500km. De honeymoon is nu voorbij: nu wordt onze relatie serieus. We zullen goede en slechte dagen tegemoet gaan, maar samen komen we er wel door. :ba :bp:
Gebruikersavatar
Bulck
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 mei 2019, 00:11
Locatie: Itegem
Merk SP: Stromer St3
Km-stand: 6100

Golvas schreef: 19 nov 2019, 15:12 Je opende eerder dit topic nav van andere problemen met je ST3, ondertussen zijn we zowat 7 weken verder en kwam je niet meer op de problemen terug ... zijn ze opgelost, werd er actie ondernomen of ... ? :bn:
Deze was al opgelost ... na gewoon uit en op gezet
Stromer st3 L ,Garmin 1030 ,Quadlock Mount for iPhone , iPhone XS Max ,Bazil fietstas

Strava : https://www.strava.com/athletes/20207082
Gebruikersavatar
Bulck
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 mei 2019, 00:11
Locatie: Itegem
Merk SP: Stromer St3
Km-stand: 6100

JeroenB schreef: 19 nov 2019, 15:52 Ik had vandaag net hetzelfde gevoel. De sensor gevoeligheid heb ik dan van 70 naar 80 gezet en dat hielp gedeeltelijk.

Ik denk dat de kou er voor iets tussen zit. Ik had er een paar dagen niet meer mee gereden en de fiets staat in de niet verwarmde garage.

Ik heb de batterij nu binnen opgeladen en zal er straks mee naar huis rijden. Ik laat nog weten of het beter ging.
Ok ik reed precies met een gewone fiets tegen Max 30 moest nogal duwen ze
Stromer st3 L ,Garmin 1030 ,Quadlock Mount for iPhone , iPhone XS Max ,Bazil fietstas

Strava : https://www.strava.com/athletes/20207082
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Bulck schreef: 19 nov 2019, 18:00 Deze was al opgelost ... na gewoon uit en op gezet
Topics openen zonder nadien terug te komen op de problemen vind ik eigenlijk weinig respectvol naar al die mensen die je met raad en daad willen bijstaan ... bovendien: zelfhelende techniek bestaat niet. :bu:

Voor het huidige probleem zou ik beginnen met voor de volgende rit : het checken van de bandenspanning, het kalibreren van de trapsensor, de gevoeligheid van trapsensor op 100% zetten en starten met een volle batterij vanop kamertemperatuur ... hoe doet ie het dan ?
Laatst gewijzigd door Golvas op 19 nov 2019, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
bvv
Pro
Pro
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 okt 2019, 18:46

Ik wilde eerlijk gezegd net een zelfde topic aanmaken. Sinds vandaag weinig ondersteuning, terwijl fiets op stand 3 staat. Precies of bij iedere omwenteling van de trappers, de ondersteuning heel even weg valt.

Nu moet ik wel zeggen, dat heel toevallig ik vandaag een lekke band heb gehad, en de mannen van de VAB een nieuwe binnenband hebben gestoken. Ik wilde eigenlijk het euvel aan hun toeschrijven. Maar nu ik dit lees begin ik te twijfelen.

Het viel mij ook op dat ik niet meer ingelogged was op de Stromer OMNI app, maar dat ik opnieuw moest aanmeldden. Fiets ging wel vanzelf open via blietooth
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

bvv schreef: 19 nov 2019, 18:21 Nu moet ik wel zeggen, dat heel toevallig ik vandaag een lekke band heb gehad, en de mannen van de VAB een nieuwe binnenband hebben gestoken. Ik wilde eigenlijk het euvel aan hun toeschrijven. Maar nu ik dit lees begin ik te twijfelen.
Is het achterwiel met het juiste moment vastgezet?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
bvv
Pro
Pro
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 okt 2019, 18:46

FreddyH schreef: 19 nov 2019, 19:06
bvv schreef: 19 nov 2019, 18:21 Nu moet ik wel zeggen, dat heel toevallig ik vandaag een lekke band heb gehad, en de mannen van de VAB een nieuwe binnenband hebben gestoken. Ik wilde eigenlijk het euvel aan hun toeschrijven. Maar nu ik dit lees begin ik te twijfelen.
Is het achterwiel met het juiste moment vastgezet?
Ik gok van niet. Monteur heeft een gewone imbussleutel gebruikt. Maar ik zal een eigen topic aanmaken, is niet eerlijk dat ik dit topic kaap van de originele topicstarter....
Gebruikersavatar
Bulck
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 mei 2019, 00:11
Locatie: Itegem
Merk SP: Stromer St3
Km-stand: 6100

Golvas schreef: 19 nov 2019, 18:09
Bulck schreef: 19 nov 2019, 18:00 Deze was al opgelost ... na gewoon uit en op gezet
Topics openen zonder nadien terug te komen op de problemen vind ik eigenlijk weinig respectvol naar al die mensen die je met raad en daad willen bijstaan ... bovendien: zelfhelende techniek bestaat niet. :bu:

Voor het huidige probleem zou ik beginnen met voor de volgende rit : het checken van de bandenspanning, het kalibreren van de trapsensor, de gevoeligheid van trapsensor op 100% zetten en starten met een volle batterij vanop kamertemperatuur ... hoe doet ie het dan ?
heb ik juist gedaan ... deed terug normaal .... hopelijk morgen vroeg ook nog
Stromer st3 L ,Garmin 1030 ,Quadlock Mount for iPhone , iPhone XS Max ,Bazil fietstas

Strava : https://www.strava.com/athletes/20207082
Plaats reactie