Concurrent?

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dat is inderdaad ook wat ik bedoelde met mijn eerdere reactie: een 10k speed pedelec is top of the line, een 10k elektrische auto is budget-klasse. Dat spreekt om te beginnen al twee totaal verschillende doelgroepen aan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
ocra

Ben erg benieuwd. Gezien het feit dat een ding op 4 wielen wel handig is af en toe heb ik een 107 wat nieuw ruim 10k euro kost. Dit is iets wat allang uit ontwikkeld is hoe gaan ze in godsnaam een elektro auto voor 10k op de markt brengen?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Waarschijnlijk alles super low budget en een accu die op onze fietsen "lekker groot" zou zijn. Met andere woorden: verwacht een actie radius van theoretisch 50 km (in de winter praktisch 20km).
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Robot Santa
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 177
Lid geworden op: 29 aug 2019, 10:44
Locatie: Nijmegen

Elektrische scooters zitten in dezelfde prijs range dus zijn waarchijnlijk meer een concurent van een SP. Leuk voor als je niet wil mee fietsen, maar ik zou dat denk ik veel te erg missen.
ocra

Bedacht me ineens dat het over europese makrt gaat dus de prijs in NL zal wel een heel stuk hoger zijn dan 10K.
Anyway het enige wat je op een 107 kan bezuinigen zijn de deuren, de rest is er al uit.
Plaats reactie