Bevesiging kentekenplaathouder / reflector ST5

Plaats reactie
Karst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 feb 2019, 18:18
Locatie: IJmuiden
Merk SP: Stromer ST5

<t>Vraagje.. Zit er bij de ST5 nog een bevestigingsplaat tussen de kentekenplaathouder en het achterspatbord? Ik heb mijn ST5 in België gekocht en ik ben bang dat die plaat gemaakt is voor Belgische kentekenplaathouders (gaten komen niet overeen) Hoe zijn de in Nederland geleverde ST5’s uitgevoerd? 2 boutjes op het achterspatbord is niet echt stevig.. en dan moet ook nog de rode reflector er onder..<br/>
<br/>
Ik zag dat er in Engeland een reflectorkit te koop is. Kan echter in Nederland nergens een verkoper vinden. Binnenkort maar even naar de dealer.</t>


https://stromeruk.com/products/st3-st5- ... ense-plate
ST5
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Een foto van hoe het eruit ziet op jouw ST5 zou veel verduidelijken ... ;)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Karst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 feb 2019, 18:18
Locatie: IJmuiden
Merk SP: Stromer ST5

Dit is de achterplaat (naar Belgisch formaat) in Nederland hebben we meer meer een rechthoekige plaat. Ik heb mijn plaat nog in een houder omdat ok niet wil dat deze verbuigt. Mijn vraag is of deze achterplaat alleen voor Belgische kentekenplaathouders is. De gaten komen ook niet overeen.
Bijlagen
C195DABE-C7F8-4DC4-AC84-3C7DC9F70E96.png
C195DABE-C7F8-4DC4-AC84-3C7DC9F70E96.png (5.23 MiB) 2655 keer bekeken
ST5
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

De plaathouder is aan de fiets bevestigd dmv de twee grootste inbusbouten (die i/h midden verticaal onder mekaar staan) ... de reflector zal moeten zakken om de Nederlandse SP plaat tussen achterlicht en reflector te laten passen.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

En voor 'n Belgische plaat, die gelukkig kleiner is, ons landje is ook kleiner dan NL, kan je beter uitkijken naar 'n geschikte plaat om je bord op te bevestigen.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

@ Free2be : de plaathouder die nu op Karst zijn ST5 staat is er eentje voor een BE nummerplaat.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Ok, ik ging ervan uit dat Ijmuiden in NL lag, vandaar.
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Karst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 84
Lid geworden op: 16 feb 2019, 18:18
Locatie: IJmuiden
Merk SP: Stromer ST5

Heb de fiets in België gekocht.. (ja, IJmuiden ligt in Nederland :D )waardoor ik al een vermoeden had dat het hier aan zou kunnen liggen. Wilde voor de stevigheid perse de achterplaat er op. Volgende week maar even naar een Stromer dealer in Haarlem. Dank voor het meedenken!
ST5
Plaats reactie