FreddyH heeft niets te maken met suggestie maar gewoon praktijkervaring.
Om dit op te vangen is bijv. bij een verbrandingsmotor/zowel diesel als benzine een "voormelding" wanneer het BDP er aan komt dmv. 45 of 30 graden voor het BDP twee borinkjes in het vliegwiel te maken zodat het motormanagement het BDP herkend.
Bij mijn st5 was die "na ijling" er altijd al en ik gebruik het ook als zodanig maar ben gewend met "dikke" motorfietsen te rijden....kwestie van wennen maar als je het niet prettig vind lekker uitzetten
Remmen Recuperatie
-
- Runner-up
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 24 jul 2019, 08:14
Hallo sinds vorige week mijn ST5 nu wat mij is opgevallen is dat mijn spatbord (bovenaan een beetje scheef staat) zaterdag spatbordverlengers plaatsen maar mijn probleem is na het remmen (vooraan hoor ik mijn schijfrem schuren het geluid is bijna hetzelfde als je met je vingers over de schijfrem wrijft. natuurlijk gaat deze weer zaterdag gecontroleerd worden maar ik blijf mij de vraag stellen of dat iets te maken heeft met uw remontluchter of met de remmen zelf.