Remmen Recuperatie

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Eens met optie twee van jouw twee centen. (Als in: dat vermoed ik ook.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Huubster
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 aug 2019, 18:24
Locatie: Muiderberg
Merk SP: Stromer

Wat een epistel Freddy! De boodschap is duidelijk, morgen maar eens bellen met de dealer inderdaad. Thanks en ik zal laten weten wat de uitkomst gaat zijn.
Laatst gewijzigd door Huubster op 21 sep 2019, 08:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Stromer ST2s 2018 met BodyFloat, Van Zijp spatbord verlenger/versteviger met SKS spatlap, 1 zwarte Ortlieb Backroller High Visibility (rechts dragend :D ) en Abus Pedelec 2.0 helm.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Huubster schreef: 21 sep 2019, 05:11 Wat een epistel Henry!
:ck:
Bedoel je dat van mij?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Huubster
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 aug 2019, 18:24
Locatie: Muiderberg
Merk SP: Stromer

FreddyH schreef: 21 sep 2019, 08:14
Huubster schreef: 21 sep 2019, 05:11 Wat een epistel Henry!
:ck:
Bedoel je dat van mij?
Oeps! :bu: T was midden in de nacht, laten we het daar maar op houden.. ;p
Stromer ST2s 2018 met BodyFloat, Van Zijp spatbord verlenger/versteviger met SKS spatlap, 1 zwarte Ortlieb Backroller High Visibility (rechts dragend :D ) en Abus Pedelec 2.0 helm.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Huubster schreef: 21 sep 2019, 08:51 Oeps! :bu: T was midden in de nacht, laten we het daar maar op houden.. ;p
:mrgreen:
Het valt me alleen op dat dit nu de 3e keer is in een korte tijd dat ik met Henry verward wordt :bn:

En toch is het verschil meer dan duidelijk lijkt me: Henry's naam begint met een H, bij mij eindigt het met een H. En ik heb dan ook nog meer letters. Echt helemaal anders dus :geek:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De overeenkomst is daarnaast dat jullie allebei graag epistels schrijven. En als je dan onderaan zo'n redevoering bent, dan zie je de avatar niet meer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Huubster
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 aug 2019, 18:24
Locatie: Muiderberg
Merk SP: Stromer

FreddyH schreef: 21 sep 2019, 10:44
Huubster schreef: 21 sep 2019, 08:51 Oeps! :bu: T was midden in de nacht, laten we het daar maar op houden.. ;p
:mrgreen:
Het valt me alleen op dat dit nu de 3e keer is in een korte tijd dat ik met Henry verward wordt :bn:

En toch is het verschil meer dan duidelijk lijkt me: Henry's naam begint met een H, bij mij eindigt het met een H. En ik heb dan ook nog meer letters. Echt helemaal anders dus :geek:
Mijn naam is Huub en hoe vaak ik geen Ruud wordt genoemd, ben de tel inmiddels kwijt..

Smos is ons mnesleijk beirn ondorogrodnleijk. :bn:
Stromer ST2s 2018 met BodyFloat, Van Zijp spatbord verlenger/versteviger met SKS spatlap, 1 zwarte Ortlieb Backroller High Visibility (rechts dragend :D ) en Abus Pedelec 2.0 helm.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Huubster schreef: 21 sep 2019, 11:15 Mijn naam is Huub en hoe vaak ik geen Ruud wordt genoemd,
Ik gok heel vaak ;p
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Huubster
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 aug 2019, 18:24
Locatie: Muiderberg
Merk SP: Stromer

FreddyH schreef: 21 sep 2019, 13:24
Huubster schreef: 21 sep 2019, 11:15 Mijn naam is Huub en hoe vaak ik geen Ruud wordt genoemd,
Ik gok heel vaak ;p
:bj
Stromer ST2s 2018 met BodyFloat, Van Zijp spatbord verlenger/versteviger met SKS spatlap, 1 zwarte Ortlieb Backroller High Visibility (rechts dragend :D ) en Abus Pedelec 2.0 helm.
Huubster
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 68
Lid geworden op: 07 aug 2019, 18:24
Locatie: Muiderberg
Merk SP: Stromer

Na een ritje vanmiddag kan ik wat meer zeggen over het probleem wat ik ervaar sinds de software update naar 4.1.3.3, het probleem wat ik initieel weet aan de rem recuperatie..

Het werd me duidelijk op een stuk waarbij ik een viaduct naar beneden reed. Ik remde en merkte dat de rem helemaal niet niet bleef hangen, de fiets rolde na het loslaten van de rem als vanzelf door, geholpen door de afdaling van het viaduct. In plaats daarvan merkte ik dat de motor ondersteuning na een rem actie pas laat weer bijspringt.

Dus op vlak terrein is het net of de rem blijft hangen, maar dat lijkt zo doordat de ondersteuning vertraagd op gang komt.

Van het fenomeen van vertraagde ondersteuning heb ik verder geen last, juist dat is de souplesse van Stromer waar ik zo van geniet. Maar na de software update lijkt dit aspect na een rem actie niet goed te werken.
Stromer ST2s 2018 met BodyFloat, Van Zijp spatbord verlenger/versteviger met SKS spatlap, 1 zwarte Ortlieb Backroller High Visibility (rechts dragend :D ) en Abus Pedelec 2.0 helm.
Plaats reactie