KLopt, maar soms plaatst men het tegen de stuurpen voor een nog smallere greep.
Aanpassingen ST3 stuur (triatlon stuur, Spirgrips, inkorten)
-
- Veteraan
- Berichten: 327
- Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
- Locatie: Groningen
- Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2
Weet niet waarom, maar had gisteren een foto bijgevoegd die niet te zien is..
Ondertussen zo'n 30 kilometer gereden met heul veul wind. Conclusie: helemaal goedgekeurd! Ik heb ze inderdaad tussen handvat en remhevels geplaatst. Hiervoor wel de selectie op voor de ondersteuning verplaatst naar buiten de remhevels. Dit wou ik al langer, zo druk je niet per ongeluk op het groot licht.
Ondertussen zo'n 30 kilometer gereden met heul veul wind. Conclusie: helemaal goedgekeurd! Ik heb ze inderdaad tussen handvat en remhevels geplaatst. Hiervoor wel de selectie op voor de ondersteuning verplaatst naar buiten de remhevels. Dit wou ik al langer, zo druk je niet per ongeluk op het groot licht.
- Bijlagen
-
- IMAG0113.jpg (3.62 MiB) 4265 keer bekeken
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
-
- Veteraan
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03
Bedankt voor de update ¨Mark, en kan je nog goed bij je remmen? Kan dat gelijk moeilijk inschatten obv foto.Mark78 schreef: ↑24 apr 2019, 08:31 Weet niet waarom, maar had gisteren een foto bijgevoegd die niet te zien is..
Ondertussen zo'n 30 kilometer gereden met heul veul wind. Conclusie: helemaal goedgekeurd! Ik heb ze inderdaad tussen handvat en remhevels geplaatst. Hiervoor wel de selectie op voor de ondersteuning verplaatst naar buiten de remhevels. Dit wou ik al langer, zo druk je niet per ongeluk op het groot licht.
ST3 black 983wh
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
SQlab inner bar ends gemonteerd.
Aardige balans gezocht tussen aero houding en toch breed genoeg om basiscontrole te houden.
Ik ben er blij mee. Bij tegenwind voelt dit zoveel beter en logischer dan als rechtopzittend windscherm. Hou veel makkelijker snelheid aan en zie vermogensbalkje duidelijk minder ver uitslaan.
Aardige balans gezocht tussen aero houding en toch breed genoeg om basiscontrole te houden.
Ik ben er blij mee. Bij tegenwind voelt dit zoveel beter en logischer dan als rechtopzittend windscherm. Hou veel makkelijker snelheid aan en zie vermogensbalkje duidelijk minder ver uitslaan.
- Bijlagen
-
- 3F810ACA-F0CC-4FB7-9316-4D5C68361A3F.jpeg (3.25 MiB) 3890 keer bekeken
-
- Expert
- Berichten: 266
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 14:02
- Locatie: Nijmegen
- Merk SP: Even geen SP
- Km-stand: nvt
Vanochtend n.a.v. dit topic maar eens wat geprobeerd met het veranderen van m'n houding tijdens het fietsen. En met m'n handen in de 'Spirgrip / SQ-Lab' positie maakt duidelijk een verschil. Nu denk trouwens ook wel dat m'n postuur (1,96, ~100kg) ook wel mee helpt dat ik aardig wat wind vang en dit voor mij dus ook meteen verschil maakt.
Dus een setje besteld, ben benieuwd!
Dus een setje besteld, ben benieuwd!
Even geen SP, voorheen blije ST3 rijder maar daar mag je helaas geen kinderen mee vervoeren
Zal je dit gaan merken op je range? iemand al ervaring mee? is het noemenswaardig? Ik snap dat je het in eerste instantie doet voor ergonomie, dat moet ook je uitgangspunt zijn.