Vreemde storing in de regen.

Plaats reactie
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Gisteren in de stromende regen bleef de rem "langer plakken" dan normaal, vandaag is de ondersteuning helemaal weggevallen na gebruik van de remmen. Ook de lijntjes van ondersteuning en remmen op de Omni waren afwezig.
Paar keer snel de beide remhendels ingegrepen om wat te triggeren maar geen effect.
Ale uit- en weer aangezet had geen effect....alleen deed het remlicht het nu ook niet meer.
Accu eruit gehaald, minuut gewacht en het werkte weer naar behoren.
Display geeft al 6 dagen achter elkaar error 200002 aan......... en in januari was dit ook al eens voorgekomen. :bb :bb
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

WFVst5 schreef: 09 mar 2019, 00:09 in januari was dit ook al eens voorgekomen. :bb :bb
Toen maakte je je nog geen zorgen, maar ondertussen blijkt er toch wel meer aan de hand te zijn dan "de koude" ... wat zegt de dealer er trouwens over ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Inmiddels zijn we twee weken verder, de fm. heeft direct na mijn mailtje contact gehad met stromer de foutmeldingen hadden alleen maar te maken met temp. en zouden de werking van het motormanagement niet moeten kunnen beïnvloeden.
Na mijn feitjes op een rij gezet te hebben en wat metingen en waardes vergeleken te hebben besloten om de TMM sensor los te halen en deze heel nauwkeurig met rondom 0.3mm speling in de vork te monteren zodat deze geheel spanningsvrij vastgezet kan worden.
Resultaat, versnelt als vanouds en is nu 380km niet meer uitgevallen of "blijven hangen" in recup na het aan-afremmen.
Ook kan ik bij stevige wind tegen weer 43+ vasthouden hij is wel iets meer gaan verbruiken maar dat is logisch en mag de pret niet drukken met twee laders en omdat de CR65 lekker langzaam laadt is dit ook nog eens beter voor de batterij.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Plaats reactie