Problemen met stuurpen
- Daniel1975
- Veteraan
- Berichten: 2340
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11
Mijn FM ook meerdere 5-jes verkocht.
En ?
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
-
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
- Locatie: Amersfoort
- Merk SP: Stromer ST5 (2)
- Km-stand: 20.000
Mijn ST5 is vanmiddag (goed)gekeurd Toch een opluchting dat er niks mis mee is.
Heb gelijk de ergon grips GP5 eraf laten halen. Had ze op proef maar de standaard-handvatten bevallen mij beter. Kreeg last van tintelende handen bij "gewoon vasthouden" v/h stuur, en het anders vastpakken van de grips vond ik onprettig om te doen bij hoge snelheden. Daarmee viel de meerwaarde van de GP5 voor mij weg.
Heb gelijk de ergon grips GP5 eraf laten halen. Had ze op proef maar de standaard-handvatten bevallen mij beter. Kreeg last van tintelende handen bij "gewoon vasthouden" v/h stuur, en het anders vastpakken van de grips vond ik onprettig om te doen bij hoge snelheden. Daarmee viel de meerwaarde van de GP5 voor mij weg.
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Da's mooi maar heb je ook een antwoord op mijn vraag (ik herhaal ze hieronder nog eens ...) ?
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22816
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Voor zover ik begrepen heb, is dat geen standaard onderdeel van deze test-procedure. De doel van deze test is ook niet het controleren van het aandraaimoment van de boutjes van de inserts, maar het testen van de sterkte van de stuur-stuurpencombinatie.
(Maar het controleren van alle boutjes hoort natuurlijk wel bij het afleverklaar maken, eerste servicebeurt en regulier onderhoud van de Stromer door de dealer.)
(Maar het controleren van alle boutjes hoort natuurlijk wel bij het afleverklaar maken, eerste servicebeurt en regulier onderhoud van de Stromer door de dealer.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
-
- Pro
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
- Locatie: Schulen, België
Net ook de controle van de stuurpen laten ondergaan. Ook goedgekeurd.
Alles professioneel terug op moment vastgezet, en ketting gesmeerd.
Alles professioneel terug op moment vastgezet, en ketting gesmeerd.
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider!
St5 rider!
- Stromende dan
- Runner-up
- Berichten: 13
- Lid geworden op: 22 aug 2018, 16:12
- Locatie: prov. Groningen
- Merk SP: 2018: St5 |2023: St7 ARBR
- Km-stand: 31000
Ook mijn ST5 is goed door de test gekomen! Alle lof voor onze dealer hier voor de snelle en onbureaucratische reactie!
2018: ST5, Kinect 2.1, Wren fork
2023: St7 ARBR
actuele km: 34000+
30 km woon-werk (enkel)
2023: St7 ARBR
actuele km: 34000+
30 km woon-werk (enkel)
-
- Expert
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
- Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B
Hier ook groene kaart gekregen
fm had er nog geen enkele die niet door de test geraakt is, iemand al wel gehoord dat er zijn die niet slagen?
fm had er nog geen enkele die niet door de test geraakt is, iemand al wel gehoord dat er zijn die niet slagen?
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder