Linka Leo

josdb
Rookie
Rookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2018, 14:30

Hoe lang gaat 1 charge van LEO mee? Volgens website 3 maanden, momenteel bij mij slechts 1 dag.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Ik zit ongeveer aan 3 maanden en going strong. Misschien toch eens de lader insteken.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Wel een erg mooi slot zeg.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Ik ben van een iphone 7 overgestapt naar een Android 9 (Android Pie) telefoon (Huawei P30 pro), en terwijl de auto-unlock functie feilloos werkte op de iphone 7, lukt het nu niet meer om automatisch te unlocken zodra je in de buurt komt. Heeft de andere persoon met de Linka Leo hier een Android of een iPhone? Overigens werkt het wel gewoon met de Linka-App.

Dit gaat dus om een wellicht andere manier van werken van de Bluetooth functie. De Stromer zelf herkent zowel iphone als android, dus daar is de overstap wel makkelijk gegaan.
PBR
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 mei 2020, 20:52

Ik hoor nog niemand over de Linka Leo 2 pro? (https://www.linkalock.com/blogs/news/le ... ock-4g-lte).

Ook lees ik niks over de ART ** certificatie, zolang dit niet is lijkt het slot mij verder ook nutteloos.

Nu is het slot eergisteren gelanceerd, en misschien duurt het even een paar dagen voordat het slot zichtbaar wordt op stichtingart.nl

of zijn er ervaringen met de linka (leo) al niet denderend? (ik heb een filmpje gezien met geluid. hierop lijkt het alsof er een poort open gaat als je hem van of opslot zet).
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

PBR schreef: 15 okt 2020, 13:11 misschien duurt het even een paar dagen voordat het slot zichtbaar wordt op stichtingart.nl
Ik zou er mijn bonen niet op te week leggen: Linka beloofde in augustus 2019 al via een mail dat de ART certificering van de Leo mogelijk in 2020 zou plaatsvinden, maar nu het einde van 2020 nadert is ook dat nog niet gebeurd ...
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
PBR
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 mei 2020, 20:52

De reactie van LINKA, voor wat het waard is:

Hi!

Thank you for contacting LINKA.

LEO 2 is not ART certified yet but we will be processing for ART certification early 2021.

Bst,
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Déjà vu :bj
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Op de certificering reken ik niet meer. De Originele LEO zou later ook gebruikt kunnen worden met plug-in kettingen. Ook dat hebben ze uiteindelijk laten varen.

MAAR: het is een geweldig slot, ook na 2-tal jaar in gebruik. Ook de functie om automatisch te openen als je eraan komt werkt intussen weer prima op Android. Er is een goeie support, die snel antwoordt en opvolgt.

LEO 2 komt met een 4G abo van 1 jaar (voor tracking bij melding gestolen). Leo 1 was nog 3G, maar volgens mij wel 3 jaar of langer. Voor wat het waard is.
Plaats reactie