Linka Leo

allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Nee: sluiten moet je doen door op een knop te drukken of via de app. Het idee is wel dat als je aan komt lopen, dat je slot vanzelf weer opengaat zodra je vlakbij bent (Bluetooth).
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ah, dan was ik in de war met een ander (vergelijkbaar) slot dat ik ooit op Kickstarter zag :cool2:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Nog anderen die intussen de Linka Leo geïnstalleerd hebben? De mijne doet het prima.
mrstrom

allesstroomt schreef: 22 apr 2019, 22:36 Nee: sluiten moet je doen door op een knop te drukken of via de app. Het idee is wel dat als je aan komt lopen, dat je slot vanzelf weer opengaat zodra je vlakbij bent (Bluetooth).
En je stromer maakt ook bluetooth connectie? gaat dat wel samen, BT werkt toch altijd maar op 1 apparaat tegelijk?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mrstrom schreef: 29 apr 2019, 16:01 En je stromer maakt ook bluetooth connectie? gaat dat wel samen, BT werkt toch altijd maar op 1 apparaat tegelijk?
Dat gaat prima samen. Mijn telefoon heeft nu ook verbinding met mijn draadloze koptelefoon en met mijn SmartHalo. Nothing on the hand :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Klopt inderdaad. De twee zijn probleemloos verbonden via Bluetooth.
Laatst gewijzigd door allesstroomt op 30 apr 2019, 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

allesstroomt schreef: 30 apr 2019, 00:49 Klopt inderdaad. De twee zijn probleem verbonden via Bluetooth.
Gezien de toon van je andere berichten, de zinsbouw en dat je mij niet tegenspreekt verwacht ik dat je hierboven "probleemloos" had willen schrijven...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

FreddyH schreef: 30 apr 2019, 07:57
allesstroomt schreef: 30 apr 2019, 00:49 Klopt inderdaad. De twee zijn probleem verbonden via Bluetooth.
Gezien de toon van je andere berichten, de zinsbouw en dat je mij niet tegenspreekt verwacht ik dat je hierboven "probleemloos" had willen schrijven...
Klopt FreddyH. Autocorrect wellicht en slaperig :)
Gebruikersavatar
ebark
Runner-up
Runner-up
Berichten: 23
Lid geworden op: 01 nov 2018, 13:50
Locatie: Roermond

allesstroomt schreef: 29 apr 2019, 09:33 Nog anderen die intussen de Linka Leo geïnstalleerd hebben? De mijne doet het prima.
Volgende week wordt mijn ST5 geleverd, dan wordt het Linka Leo slot gemonteerd en kan ik eea delen.
+Stromer ST5- sinds 7 mei 2019, Cratoni Commuter, Linka Leo, Abus Bordo, Garmin Edge, CrankBrothers Double Shot 3, Northwave Enduro MTB, EVOC Touring, Rapha, Woon-Werk 64km enkel.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Toch gekocht op marktplaats? Was wel een meevaller. Ik wacht nu nog op de loop ketting om aan vaste aarde te maken.
Plaats reactie