ST3 wachtruimte

Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Veel fietsplezier en veilige km's, JolEr!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Richvergunst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 89
Lid geworden op: 25 jan 2018, 12:43
Locatie: Oberwangen

Joler, met een fiets van Vietz moet dat goed komen, :cool2: geweldige service.
Veel veilige kilometers toegewenst :d3:
ST 3 black matte :P, ortlieb backroller classic , Bodyfloat kinect, Giro bexley mips :geek:, spatbordverlengers van Zijp techniek :mrgreen:
bvv
Pro
Pro
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 okt 2019, 18:46

JeroenB schreef: 18 okt 2019, 19:33
Ik ben ook bij b2bike moeten passeren, maar bij mij gaat het zeker niet zo vlot. Eerst was de verwachte levertijd 27 sept, 2 weken geleden gebeld en toen gaven ze ergens deze week op dat hij geleverd zou worden, maar nog steeds geen stromer. Nu al bijna 2 maanden en de hele tijd staat de fiets al te wachten bij de FM... zucht.
Hey,

Ik heb het gevoel dat het ook FM gerelateerd kan zijn. Via 1 FM kreeg ik een heel beperkte uitleg en die wist niks af van de B2Bike werking. Toen naar een andere FM geweest, en die wist mij alles piekfijn uit te leggen rond procedure en werking van de fietslease en de extra vereisten van de lease, zoals helm, slot, fluovestje dat ik verplicht mee moest leasen. De fiets zelf was op een week bij de fietsenmaken. Maar de nummerplaat-procedure laat vooral lang op zich wachten, maar zelfs dat was sneller dan verwacht(schatting was 4 weken volgens de FM, maar in de praktijk 2.5 week). Hopelijk is het voor jou snel opgelost!
JeroenB
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2019, 18:23

bvv schreef: 21 okt 2019, 09:58 Ik heb het gevoel dat het ook FM gerelateerd kan zijn.
Dat zou ook kunnen. Als ik naar FM bel ligt de bal in het kamp van de b2bike. Als ik B2Bike bel moest de FM nog de "preregistratie" van de fiets in orde maken... (wat dat ook mag zijn.).
Ik denk echter wel dat de FM er meer belang bij heeft om de fiets snel te verkopen en dat het voor lease bedrijf niet uitmaakt hoe snel de verkoop gaat. En bovendien heb ik samen met mijn vrouw een stromer bij de FM gekocht (zij dan prive) en dat was op 10 dagen al in orde.

Ondertussen ook weer geen nieuws. FM is wel dicht op maandag.
3500km. De honeymoon is nu voorbij: nu wordt onze relatie serieus. We zullen goede en slechte dagen tegemoet gaan, maar samen komen we er wel door. :ba :bp:
JeroenB
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2019, 18:23

Vandaag dan toch het verlossende telefoontje van de FM gekregen, "je ST3 staat klaar in onze winkel"!

Hier een fotootje (In de donker)

Morgen al mijn eerste ww rit inplannen...
Bijlagen
20191022_200539.jpg
20191022_200539.jpg (3.36 MiB) 3992 keer bekeken
3500km. De honeymoon is nu voorbij: nu wordt onze relatie serieus. We zullen goede en slechte dagen tegemoet gaan, maar samen komen we er wel door. :ba :bp:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mooi hoor, gefeliciteerd!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

JeroenB schreef: 22 okt 2019, 21:28 Vandaag dan toch het verlossende telefoontje van de FM gekregen, "je ST3 staat klaar in onze winkel"!

Hier een fotootje (In de donker)

Morgen al mijn eerste ww rit inplannen...
Ik zie je printplaat van meters ver :? Toch ook die afdichting in het oog houden onderaan je frame.
ST3 black 983wh
bvv
Pro
Pro
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 okt 2019, 18:46

Bram Roose schreef: 23 okt 2019, 11:20
JeroenB schreef: 22 okt 2019, 21:28 Vandaag dan toch het verlossende telefoontje van de FM gekregen, "je ST3 staat klaar in onze winkel"!

Hier een fotootje (In de donker)

Morgen al mijn eerste ww rit inplannen...
Ik zie je printplaat van meters ver :? Toch ook die afdichting in het oog houden onderaan je frame.
Ik heb mijne ook vandaag afgehaald. En ziet er exact hetzelfde uit wat die printplaat betreft
JeroenB
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2019, 18:23

Dat van die printplaat had ik nog zelf niet opgemerkt. Maar dat is al door meerdere mensen vermeld. Sommige beweren dat dit voor de verluchting is, anderen hebben die plaat afgedicht...

Nu heb ik er toch al mijn eerste zorgeloze 80 km ww op zitten. Ik haal nu 7 km/u meer dan met mijn racefiets. Ik had stiekem op +10 km/u gehoopt maar snelheid is niet alles. Ik had wel en meer comfort, en al bij al voelde ik me veiliger dan op mijn racefiets. Nog wel een beetje wennen aan het rijgedrag maar dat zal wel snel gaan. De vee tires hebben me nog niet teleurgesteld, op geen moment voelde ik de banden wegglijden en er lagen veel natte bladeren op de weg.
Morgen weer op de fiets.
3500km. De honeymoon is nu voorbij: nu wordt onze relatie serieus. We zullen goede en slechte dagen tegemoet gaan, maar samen komen we er wel door. :ba :bp:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

JeroenB schreef: 24 okt 2019, 00:17 Dat van die printplaat had ik nog zelf niet opgemerkt. Maar dat is al door meerdere mensen vermeld.
Dat beweert Stromer ook. Het ontwerp is dus zo bedoeld: de controller wordt gekoeld door de rijwind.

Ik zou een foto van de plaat overdag moeten zien om te kunnen beoordelen of jouw plaat teveel wijkt of niet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie