ST3 wachtruimte

RikC
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 266
Lid geworden op: 26 mei 2019, 14:02
Locatie: Nijmegen
Merk SP: Even geen SP
Km-stand: nvt

Vanochtend is m'n ST3 opgehaald. De comfort stuurpen is eindelijk gearriveerd en wordt er nu op gezet. Ben benieuwd! :D

Daarna ga ik ook eens een plaatje plaatsen in het post een foto van je astromer topic want dan is ie af! :mrgreen:

... voorlopig :bj
Even geen SP, voorheen blije ST3 rijder maar daar mag je helaas geen kinderen mee vervoeren :bh:
Ivo
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2019, 16:32

Hallo allemaal, nieuw hier op het Forum!
Ik heb ook zaterdag mijn ST3 besteld. Komende donderdag al ophalen :D
Ik heb veel aan jullie berichten gehad en ik hoop zo ook anderen te kunnen helpen.
Ik ga ww 30km enkel rijden 2x in de week dus ik zal genoeg ervaring opdoen.
Foto's volgen als ik m heb.
ST3 white, kinect bodyfloat, blauwtje, ace helm
Ena1968
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 277
Lid geworden op: 28 jul 2019, 14:28

Proficiat met je aankoop Ivo. 2x per week schrijf je? Hoelang denk je dat vol te houden? Wedden dat je het vaker gaat doen 😁. Succes 👍
Opzij, opzij, opzij, we hebben ongelooflijk veel haast. :cool2:
Petervdq
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 sep 2019, 12:26
Locatie: Wommelgem

Eind september ST3 besteld,goedkeuring gekregen van werkgever ivm lease plan nu wachten op bericht van de FM om de fiets af te halen,hij is op vooraad maar het wachten op de fietsplaat zou gemakkelijk nog 4 à 5 weken kunnen innemen.Plan is om dagelijks van Wommelgem naar Doel(haven Antwerpen)te rijden (30km).Ben al enkele weken op dit prachtige forum aan rondsnollen en heb al enige tips qua helm ed. kunnen gebruiken waarvoor dank.Jullie zullen nog van me horen.
ST3 Sport black 983wh-Spurcycle fietsbel -Van Zijp verlengd spatbord-Flectr 360 black-Abus Borgo Granit+ -verende zadelpen Kinekt.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Petervdq schreef: 16 okt 2019, 12:06 rondsnollen
:bj

Welkom!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
JeroenB
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2019, 18:23

Petervdq schreef: 16 okt 2019, 12:06 Eind september ST3 besteld,goedkeuring gekregen van werkgever ivm lease plan nu wachten op bericht van de FM om de fiets af te halen,hij is op vooraad maar het wachten op de fietsplaat zou gemakkelijk nog 4 à 5 weken kunnen innemen
Ik zit in hetzelfde schuitje. Eind augustus besteld, 2 weken wachten op goedkeuring bedrijf voor lease en nu al 5 weken wachten op de rest. Nochthans had het lease bedrijf verwacht dat eind september de leverdatum zou worden.
Dat wachten is echt wel lastiger dan ik dacht, zeker nadat de levertermijn overschreden is.
3500km. De honeymoon is nu voorbij: nu wordt onze relatie serieus. We zullen goede en slechte dagen tegemoet gaan, maar samen komen we er wel door. :ba :bp:
bvv
Pro
Pro
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 okt 2019, 18:46

Ook ik ben helemaal nieuw hier.

ST3 besteld via lease B2Bike op 20 september. Geleverd bij FM op 1 oktober, en gisteren bericht gehad dat hij klaar staat om opgehaald te worden. nummerplaat heeft dus ongeveer 3 weken geduurd.

Volgende week ophalen, en dan lekker stromeren
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Welkom! En gefeliciteerd met je aankoop.

Doe rustig aan op de weg. Het is herfst en er ligt veel blerf op de baan. Verder lekker genieten :d3:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
JeroenB
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 118
Lid geworden op: 11 sep 2019, 18:23

bvv schreef: 18 okt 2019, 08:00 Ook ik ben helemaal nieuw hier.

ST3 besteld via lease B2Bike
Volgende week ophalen, en dan lekker stromeren
Veel plezier ermee, Ik ben jaloers 😉

Ik ben ook bij b2bike moeten passeren, maar bij mij gaat het zeker niet zo vlot. Eerst was de verwachte levertijd 27 sept, 2 weken geleden gebeld en toen gaven ze ergens deze week op dat hij geleverd zou worden, maar nog steeds geen stromer. Nu al bijna 2 maanden en de hele tijd staat de fiets al te wachten bij de FM... zucht.
3500km. De honeymoon is nu voorbij: nu wordt onze relatie serieus. We zullen goede en slechte dagen tegemoet gaan, maar samen komen we er wel door. :ba :bp:
JolEr
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2019, 23:53
Locatie: Amersfoort

Gisteren hebben we onze Stromer ST3 met comfortstuur geleverd gekregen. Binnen een week thuisbezorgd door de mannen van Vietz.
Gelijk een stukje gefietst, wat is dat toch een genot!
Dank voor alle info die op het forum wordt gedeeld, dat was heel nuttig in de aankoopafweging.
Plaats reactie