ST3 wachtruimte

Raf
Rookie
Rookie
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jun 2019, 13:25

Ik heb van de 11 km 2 lange rechte stukken betonbaan voor mij alleen :cool2: :cool2: :cool2: en doe het 1 km rustiger aan sporthal. dus qua veiligheid niks probleem. Banden stonden op 1.9 ook. Nu op 2.5 gezet en ongelooflijk verschil. Enkel die stromer app :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Bangalore
Pro
Pro
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 jun 2019, 21:35

Bangalore schreef: 12 jun 2019, 16:19 Ik zet me ook even in de wachtruimte.

Fiets wordt geleased via het werk.
De witte ST3 maat L is in voorraad en voor me gereserveerd bij de winkel, en wacht nog even op de bestelling door de leasemaatschappij.
Daarna moet de Urban comfort stuurpen, het verhoogd 20° stuur en de Kinect 2.1 nog geplaatst worden.
Hopelijk gaat dat snel! :-)
Ik wacht nog wat langer.
De nummerplaat is gisteren eindelijk aangekomen bij de dealer. Ergens midden volgende week zou ik de fiets kunnen ophalen.
Ben echter overeengekomen dat ik hem pas 23 augustus ga ophalen, aangezien ik eind volgende week op vakantie vertrek.
Wat duurt dat wachten op nieuw speelgoed lang zeg!! :geek:
kcornelis
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 apr 2019, 15:46
Locatie: Wingene

Wat is wachten afzien … Fiets is ondertussen aangekomen bij de FM die nu enkel nog wacht op de comfort stuurpen en dan een week met verlof is :cry:
Nog even wachten dus …
Stromer ST5 (°februari 2020) - Ergon GP4 - Kinekt zadelpen - oktober 2020: 8500km
Stromer ST3 (°september 2019 - december 2019 :bc ) - Gestolen
KrisM
Pro
Pro
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 apr 2019, 16:30

KrisM schreef: 16 jul 2019, 22:28 Vandaag eindelijk telefoon gekregen dat de fiets binnen is. Goede is dat die veel vroeger is dan de laatste datum van 13 augustus MAAR spijtig ben ik nu 2 weken van huis voor het werk en kan ik hem dus nog niet afhalen. Ik kijk er wel naar uit! :-)))
Vandaag dus gaan afhalen bij de FM! En al direct een eerst rit van +/-40 km naar huis gedaan. Zalige fiets! :-)
ST3 983Wh Deep Black L
Thule Shield Pannier Black L
Giro Bexley MIPS City Mat Titanium
GoPro Hero4Sessions
Spurcycle Bell Black
Abus Bordo Granit
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 245
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

kcornelis schreef: 29 jul 2019, 15:02 Wat is wachten afzien … Fiets is ondertussen aangekomen bij de FM die nu enkel nog wacht op de comfort stuurpen en dan een week met verlof is :cry:
Nog even wachten dus …

Hebben ze tegen jou iets gezegd van levertijd van de comfort stuurpen?
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
kcornelis
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 apr 2019, 15:46
Locatie: Wingene

Blue schreef: 03 aug 2019, 12:33
kcornelis schreef: 29 jul 2019, 15:02 Wat is wachten afzien … Fiets is ondertussen aangekomen bij de FM die nu enkel nog wacht op de comfort stuurpen en dan een week met verlof is :cry:
Nog even wachten dus …

Hebben ze tegen jou iets gezegd van levertijd van de comfort stuurpen?
Neen.. enkel dat ik moet afwachten op een seintje dat ik de fiets mag afhalen.
Stromer ST5 (°februari 2020) - Ergon GP4 - Kinekt zadelpen - oktober 2020: 8500km
Stromer ST3 (°september 2019 - december 2019 :bc ) - Gestolen
swingwing
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 jun 2019, 11:38
Locatie: putte België
Merk SP: stromer st3
Km-stand: 7500

swingwing schreef: 12 jul 2019, 22:27 ST3 verleden week afgehaald maar het ander stuur vergeten te plaatsen en slot van 110 cm ook verkeerd. De papieren waren nog niet binnen maar daar was ik op de hoogte van, maar omdat ik al een nummerplaat had van mijn vorige fiets en niet kon wachten was overeen gekomen dat ze het juiste slot gingen bestellen en mij zouden laten weten als papieren en slot binnen waren, daar liep het ook weer mis: papieren moest ik afhalen in ander filiaal dan mijn slot. Het verhoogde stuur gaat geplaatst worden bij het eerste nazicht. Maar de fiets rijd zo goed en soepel dat mijn vrouw er nu mee gaat rijden dus ik heb voor mij ook een ST3 besteld bij een fm die dezelfde op voorraad heeft met verhoogde stuurpen. Dus parkeer ik mij terug in de wachtruimte tot de papieren van de nieuwe fiets binnen zijn en de nummerplaat aangevraagd is.
De tweede fiets is geleverd en ben hem ook al gaan afhalen.Toen ik thuiskwam vroeg hij voor een update, ik heb met ja bevestigd en toen kwam op het display dat ik de oplader moest aansluiten wat ik ook deed. Na nog hele nacht was de update nog niet gedaan heb toen de lader maar uitgetrokken. Met als gevolg: foutcode 21005 en 210280. Ik heb ongeveer 80 km fijn gestromert en toen heb ik de batterij terug opgeladen, toen ze volledig opgeladen was heb ik de oplader uitgetrokken en toen kreeg ik rechts bovenaan een fietsje met een rode driehoek, toen ik daar op drukte zag ik drie foutmeldingen; de twee eerdere met de datum van aankoop en de laatste 210208 met de huidige datum. De dag nadien naar de FM gebeld die zei: zet de fiets buiten maar aan en hij ging de nieuwe software forceren om hem terug te updaten van versie 4.1.2.7 naar versie 4.1.3.3 wat na drie pogingen wel is gelukt. De fiets rijdt geweldig zoals de andere maar de foutmeldingen zijn er wel blijven inzitten.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Je dient voordat je de lader los haalt van de fiets, eerst de display te activeren..
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
swingwing
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 jun 2019, 11:38
Locatie: putte België
Merk SP: stromer st3
Km-stand: 7500

Free2be schreef: 05 aug 2019, 11:44 Je dient voordat je de lader los haalt van de fiets, eerst de display te activeren..
De afbeelding van de lader stond op het display toen ik de lader uittrok . Vandaag terug opgeladen, nu na de update geen probleem meer met opladen. Er is wel een lijn meer met batterij bijgekomen ,nu kan je kiezen tussen procent batterij of nog af te leggen km.
wdvill
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 33
Lid geworden op: 24 jun 2019, 09:54
Locatie: BE-9000

Bestelling fiets is bevestigd door leasemaatschappij! :cool2: Verwachte leverdatum bij Antwerpse Velodome vanaf 30/8. Hopelijk kan ik er inderdaad niet veel later de weg mee op!
In tussentijd... ja wat? Het forum heb ik al helemaal doorgelezen ;p
🇧🇪 ST3 983Wh
Gent - Antwerpen
Plaats reactie