Belevenissen op de ST5

allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Prachtig Barry, juiste moment. Gebruik je een echte camera of gewoon smartphone?
Barry
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 601
Lid geworden op: 22 jun 2018, 19:26
Locatie: Amersfoort
Merk SP: Stromer ST5 (2)
Km-stand: 20.000

allesstroomt schreef: 15 jun 2019, 22:34 Prachtig Barry, juiste moment. Gebruik je een echte camera of gewoon smartphone?
Dank. Nee, deze zijn (helaas) met mijn iPhone X genomen.. Op dit soort momenten baal ik er altijd van dat ik mijn canon full frame niet bij me heb.. Volgende avondrit die ik maak tijdens het gouden uur ga ik de full frame maar eens meenemen..

Maar ja, zoals ze zeggen; de beste camera is degene die je bij je hebt :)
ST5 XL (v2) met bagagedrager (jan '22), voorheen: ST5 XL (v1) ('18-'21) | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbord 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Vis. zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 20.000km and counting
Patrikius
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 346
Lid geworden op: 19 nov 2017, 21:41
Locatie: Friesland

Dus ik vandaag bij een vriend even mijn nieuwe bike showen vol trots.
Staan we een tijdje te kletsen over van alles,
Stel ik voor dat hij een stuk gaat rijden op mijn bolide. Natuurlijk wil hij dat wel nadat hij zijn schoenen heeft aangetrokken gaat hij vol goede moed op pad. Ik kijk hem na en denk, hij gaat ook niet hard en ineens hoor ik de claxon een aantal keer afgaan. Dan komt hij weer terug gefietst en zegt dat de fiets raar doet en de claxon ook vanzelf afgaat. En idd de fiets doet raar.
Eerst denk ik even hé nu al weer problemen maar dan begint t muntje te vallen. Seamless ride staat natuurlijk aan en ik was buiten bereik en dan gaat de fiets in de beveiliging. Nu dat probleem opgelost is, gaat hij er als de brandweer vandoor en komt met een big smile terug gefietst. Hoe je een mens toch binnen een paar tellen een big smile kan laten krijgen.
één gek kan meer vragen stellen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Hahaha ja. Als je even een uurtje bij een Stromer dealer staat te kleppen, dan zie je ook al die mensen terug komen van een testritje met een grote grijns.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
blade-x
Rookie
Rookie
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2019, 22:28

Barry schreef: 10 mei 2019, 22:04 Vanavond weer even een avondritje door het bos gemaakt (heerlijk dat de tijd van het jaar het weer toestaat!)... geen mens te bekennen, maar wel weer een paar reeën :d3:
mooi man :P
Plaats reactie