Belevenissen op de ST5

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Is het alleen de 5 dan? Neem toch aan dat de nieuwe 3 exact hetzelfde systeem zal hebben.
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Ik heb afgelopen zomer een paar duiken gemaakt met oa. een Zwitserse jurist, ook een fanatiek fietser, hij kon het merk stromer niet, wist echnie waar ik het over had. Ik denk dat zelfs de grootste Nederlandse anti-fietser de merken Batavus, Burco, Sparta of Gazelle wel herkend :bf:
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Stromeur schreef: 01 nov 2018, 13:32
Daniel1975 schreef: 01 nov 2018, 13:15 Maar is het nog steeds trial & error dan?
Je bedoelt of het afwachten is of de klant ermee terug komt? Ja. Al lijkt me dat de dealer ook wel even een testrit kan doen. Als ik hierboven lees dat het al binnen enkele kilometers mis gaat, dan kan de dealer dit, in afwachting van de permanente oplossing waar Stromer aan werkt, prima afvangen.

Andere optie zou zijn om alle ST5 leveringen stil te zetten in afwachting van de permanente oplossing, maar dan gaat iedereen daar weer over uit zijn stekker.
Mijn bestelling is nog maar 2 maanden over tijd dus.............blij dat ik er mijn vreten niet mee hoef te verdienen :aq :aq
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ach, jij krijgt dan waarschijnlijk een gemodificeerde :)
Ik ga komend weekend met mijn 3 eerst maar eens rondjes rondom mijn woonplaats fietsen. Het vertrouwen is niet zo hoog dat ik het niet aandurf om maandag zomaar in het donker te vertrekken naar kantoor.
Waarschijnlijk ongegrond, maar er zijn teveel meldingen van stilvallende nieuwe fietsen hier.
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Daniel1975 schreef: 01 nov 2018, 21:46 Ach, jij krijgt dan waarschijnlijk een gemodificeerde :)
Ik ga komend weekend met mijn 3 eerst maar eens rondjes rondom mijn woonplaats fietsen. Het vertrouwen is niet zo hoog dat ik het niet aandurf om maandag zomaar in het donker te vertrekken naar kantoor.
Waarschijnlijk ongegrond, maar er zijn teveel meldingen van stilvallende nieuwe fietsen hier.
Is toch verschrikkelijk treurig dat dit het geval is bij een fiets die zoveel geld kost...
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Gebruikersavatar
Zippybikky
Expert
Expert
Berichten: 108
Lid geworden op: 13 jun 2018, 17:31
Locatie: Voorne-Putten

Gewoon doen Daniel.
Die van mij is al lekker nat en modderig. Zoals het hoort bij een fiets :aq
Remember to do things which are right rather than things that are easy
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Yep, maar gezien de recente posts over stilvallende nieuwe Stromers niet geheel onterecht :aq
MarcoRasser
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 84
Lid geworden op: 20 sep 2017, 22:03
Locatie: Spijkenisse
Merk SP: stromer
Km-stand: ongoing

Heerlijke rit gemaakt vandaag, gisteren is de foute connector verwisseld met een goed exemplaar en nu is het zorgenloos rijden.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Lomito schreef: 09 nov 2018, 17:42 En nu heerlijk nagenieten met een Tap6 onder handbereik... fijn weekend allemaal. :az
Proost! Ik zit helaas zonder. Moet morgen ff mijn voorraad aanvullen...
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Lomito

FreddyH schreef: 09 nov 2018, 22:55 Ik zit helaas zonder.
:ai :ai :ck: :be
Plaats reactie