Bijna standaard dat ze met kinderziektes uit de showroom komen en pas na een tijd "goedzetten", langzaam je vertrouwen kunnen winnen.
Ik vind het nog steeds een zalige fiets, maar ook mijne is niet van pannes gespaard gebleven in het begin!
Velomobiel.
Als dit echt zo is staat ie gauw op marktplaats of bij de dealer als occasiepleeyer_wan schreef: ↑11 nov 2018, 20:25Het lijkt er wel op, dat je de st5 eerst moet laten uitzieken voordat je er plezier van kunt hebben.
Bijna standaard dat ze met kinderziektes uit de showroom komen en pas na een tijd "goedzetten", langzaam je vertrouwen kunnen winnen.
Ik vind het nog steeds een zalige fiets, maar ook mijne is niet van pannes gespaard gebleven in het begin!
Dat is niet alleen met de ST5 zo, maar met quasi alle recente stromers vrees ik.pleeyer_wan schreef: ↑11 nov 2018, 20:25Het lijkt er wel op, dat je de st5 eerst moet laten uitzieken voordat je er plezier van kunt hebben.![]()
Dit topic gaat over de ST5, niet over de ST2 (zie topictitel). Graag je klacht in een relevant topic voortzetten of een nieuw topic openen in het juiste forum.
In vergelijking met de zomerband merk ik geen verschil. Met de CT-winterband kon ik veel verder gaan onder natte omstandigheden. Nu moet ik wel zeggen dat ik iets voorzichtiger ben gaan rijden waardoor ik nog geen slippende banden heb gehad. De rit van vanavond was ook echt rustig uitproberen hoe ver ik kon gaan.