Geveerde voorvork voor de Stromer ST5

allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Kan inderdaad bevestigen via mijn fietsenmaker dat er ook enkel maar deep black zal zijn. Bij Velodome ook gechecked of er iets te wrappen of te spuiten was, en dat kon niet.
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

mrstrom schreef: 06 jun 2019, 09:03 Comfort gaat wel boven alles denk ik, zeker voor onze zuiderburen. Hier in noord holland heb je het mijn inziens niet nodig. Of je moet zwaar rugpatient zijn of het gewoon willen. Dan vooral doen natuurlijk.
Ik vind het comfort op mijn ST2 zonder vork meer dan voldoende (in België, > 15 000 km per jaar), zoals gezegd, volgens mij is ook in B niet "nodig". Vergeet ook niet dat zo'n vork onderhoud vergt en ook stuk gaat...
Ik heb even gevreesd dat het stuurhuis te veel zou lijden zonder de voorvork, maar na bijna 19 000 km heb ik nog steeds geen probleem.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Jij bent als zeer getrainde fietser niet representatief voor de veervork-kopers.


Ik zal wel weer een mopperpot zijn, maar slechts 1 kleur aanbieden voor díe prijs is toch niet wat je verwacht van een premium merk?
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daniel1975 schreef: 06 jun 2019, 19:50 Ik zal wel weer een mopperpot zijn, maar slechts 1 kleur aanbieden voor díe prijs is toch niet wat je verwacht van een premium merk?
Ditmaal zeer terecht. Zijn ze zo bezig met design, leveren ze zo'n accessoire in alleen zwart :bu:

Het is net alsof ze een statement willen maken: hier heb je zo'n lelijk ding, nu niet meer zeuren dat we het niet hebben.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Daniel1975 schreef: 06 jun 2019, 19:50 niet wat je verwacht van een premium merk?
Wat maakt een merk een premium merk ? ... :? :ck:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Golvas schreef: 06 jun 2019, 20:27
Daniel1975 schreef: 06 jun 2019, 19:50 niet wat je verwacht van een premium merk?
Wat maakt een merk een premium merk ? ... :?
In de meeste gevallen de prijsstelling icm overprijsde opties ;p
Bij een nieuwe Audi A4 is gescheiden airco nog steeds een optie.... :bu:
Gebruikersavatar
jannijm
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 feb 2019, 20:07
Locatie: NL - Gelderland
Merk SP: Stromer

Golvas schreef: 06 jun 2019, 20:27
Daniel1975 schreef: 06 jun 2019, 19:50 niet wat je verwacht van een premium merk?
Wat maakt een merk een premium merk ? ... :? :ck:
Dat je mensen zo gek krijgt dat ze te veel betalen voor jouw product en er ook nog blij mee zijn...? :mrgreen:
🇾🇪 Stromer ST3 XL Deep Black 983Wh - Bodyfloat Kinekt 2.1 - Abus rIngslot - Ergotec M88 spiegel - Ultegra cassette 11-28 - Van Zijp 175 mm - Ergon GS3 handvatten - Ortlieb Backroller Classic - Cycliq Fly12 CE & Fly6 CE
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 06 jun 2019, 20:24 Het is net alsof ze een statement willen maken: hier heb je zo'n lelijk ding, nu niet meer zeuren dat we het niet hebben.
Misschien was het statement wel: onze geveerde voorvork wordt online - ik noem geen fora - al vanaf dag één dermate hard afgezeken (een jaar lang, zonder dat iemand ook maar een exemplaar in het echt had gezien, laat staan dat iemand 'm heeft getest) dat we vrezen dat-ie niet gaat lopen en dus laten we 'm niet in drie kleuren maken.

Kweeniehoor.

Maar belachelijk vind ik het ondanks dat wel van Stromer.

Nou is de Vijf aan de schaduwzijde donker/zwart, dus ik vind het zwart van die geveerde vork daar helemaal niet op misstaan. Voor de witte ST3 rijders die een geveerde voorvork willen is dit wel knap lullig. En dankzij de ovale stuurbuis kunnen we er ook niet zelf een alternatief op zetten.

Beste heer Luksch: als je accessoirelijsten publiceert met kleuren, dan hoor je die ook te leveren. Dat vind ik.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Ach... er is vast wel een bedrijf die de zwarte voorvork voor €500 (inclusief demontage en montage) wil overspuiten in elke kleur die de klant wenst: ST5 grijs, ST3 groen of ST3 wit. :D
Witte ST3 van maart 2019
Denjos
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 dec 2018, 22:49

Stromeur schreef: 06 jun 2019, 20:40
FreddyH schreef: 06 jun 2019, 20:24 Het is net alsof ze een statement willen maken: hier heb je zo'n lelijk ding, nu niet meer zeuren dat we het niet hebben.
Misschien was het statement wel: onze geveerde voorvork wordt online - ik noem geen fora - al vanaf dag één dermate hard afgezeken (een jaar lang, zonder dat iemand ook maar een exemplaar in het echt had gezien, laat staan dat iemand 'm heeft getest) dat we vrezen dat-ie niet gaat lopen en dus laten we 'm niet in drie kleuren maken.

Kweeniehoor.

Maar belachelijk vind ik het ondanks dat wel van Stromer.

Nou is de Vijf aan de schaduwzijde donker/zwart, dus ik vind het zwart van die geveerde vork daar helemaal niet op misstaan. Voor de witte ST3 rijders die een geveerde voorvork willen is dit wel knap lullig. En dankzij de ovale stuurbuis kunnen we er ook niet zelf een alternatief op zetten.

Beste heer Luksch: als je accessoirelijsten publiceert met kleuren, dan hoor je die ook te leveren. Dat vind ik.
Ik heb een witte st3 en zwarte voorvork besteld. :)
Stromer st1 s (2j.) in bestelling st3 wit, zwarte wren voorvork, kinekt 2.1
Plaats reactie