Verzekering type voertuig

Plaats reactie
bvv
Pro
Pro
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 okt 2019, 18:46

Dag Allen

Ik heb een nieuwe groene kaart ontvangen van de verzekering(Belgie). En het valt mij op dat onder 'type voertuig', nu categorie 'D'(bromfiets) staat. Op mijn 2 vorige groene kaarten stond 'G'(Overige). Ben dus eens benieuwd of iemand dit ook heeft, of welke reden hiervoor zou kunnen zijn?

groetjes
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

bvv schreef: 24 apr 2020, 13:03 En het valt mij op dat onder 'type voertuig', nu categorie 'D'(bromfiets) staat.
Op de groene kaarten die ik in 2018 en in 2019 ontving staat "D" vermeld ... heb je je licht al eens opgestoken bij de agent / makelaar / Mij (welke ? .. ) ? .. :bn:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
bvv
Pro
Pro
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 okt 2019, 18:46

Het betreft een leasefiets. Heb dus eens via mijn werkgever de vraag gesteld hoe het zit. Echter nog geen antwoord ontvangen. Zodra ik iets hoor, zal ik hier ook hun antwoord delen als deze relevant is...
bvv
Pro
Pro
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 okt 2019, 18:46

Heb een antwoord van de verzekering. Blijkbaar maakt het niet uit of er code D of G op de groene kaart staat. Maar D is correcter...
Plaats reactie