CarGarantie

Gesloten
Sander0172
Runner-up
Runner-up
Netherlands
Berichten: 13
Lid geworden op: 04 mar 2020, 07:18
Locatie: Alphen aan den Rijn

Hoi, nu ongeveer een maand een Stromer ST1 en bevalt super!

Nu kreeg ik vandaag een mail van mijn FM of ik mijn garantie wil verlengen met 3 jaar, hier heb ik 2 jaar de tijd voor, bij deze de info:

Verleng je garantie tot 5 jaar na aankoop!

Standaard wordt je e-bike geleverd met 2 jaar fabrieksgarantie. Gek van Fietsen biedt je nu de mogelijkheid om deze garantie voor een relatief laag bedrag te verlengen tot 5 jaar! Dit doen wij in samenwerking met CarGarantie, een betrouwbare partij met jarenlange ervaring in het verlenen van Extra garantie.

Door de garantieverlenging heb je 5 jaar lang, op 17 punten garantie bij reparatie of het vervangen van onderdelen aan je e-bike. Waarbij Gek van Fietsen de reparatie en herstelwerkzaamheden uitvoert.

De garantie op je e-bike verlengen met 3 jaar, kost éénmalig een bedrag van €179,-!

Afsluiten van de exta garantie kan binnen 24 maanden na de factuurdatum van de e-bike en geldt alleen bij nieuwe fietsen.

Afbeelding

Echter zijn er ook een paar uitzonderingen. Dit zijn:
Slijtage van onderdelen (zoals aandrijfriemen, batterijen remblokken en -schijven, remvoeringen, kettingen, tandwielen, banden en kabels)
Reparaties waarvan de garantieclaim de verantwoording is van fabrikant of dealer
Accessoires (ook range extender, batterijlader of extra accu)
Ongevallen, slijtage, corrosie of gebreken door eigen schuld
Indien de accu volledig uitvalt, worden de kosten voor een nieuwe accu als volgt vergoed:
60% vanaf het begin van het derde gebruiksjaar
40% vanaf het begin van het vierde gebruiksjaar
20% vanaf het begin van het vijfde gebruiksjaar

Hebben jullie hier ervaring mee? Klinkt wel aantrekkelijk..

Sander..
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Er loopt reeds een topic over deze materie. ;)
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22818
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Graag verder in bovenstaand topic.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gesloten