Leasing via CTEC

Plaats reactie
GeertV
Pro
Pro
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 aug 2019, 14:09

Heeft er iemand ervaring via het leasen via CTEC? IK kan via mijn werkgever daar een fiets lease, maar ze zijn onduidelijk over het onderhoudsbudget. Je krijgt per jaar een onderhoudsvoucher, maar ze willen niet zeggen hoeveel deze bedraagt. Wanneer ik de vraag stel, krijg ik het antwoord: dat is inbegrepen in de leaseprijs. Maar ik vind het een groot verschil of je 1000 km per jaar fiets of 10000. Er wordt nl niet naar de km stand gekeken. Kan er trouwens iemand zeggen wat de onderhoudskost is per jaar als je 10.000 km fietst? Merci.
joost
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 102
Lid geworden op: 23 dec 2017, 21:53
Locatie: Dordrecht
Merk SP: Stromer ST3

Breng mijn lease fiets om de ~3000km langs bij de dealer. Zou er zeker geen 10000km mee rijden zonder onderhoud buiten poetsen en smeren om.
🇳🇱 Stromer ST3 2020 Deep Black 🚀
Bodyfloat
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

GeertV schreef: 15 aug 2019, 15:06 Je krijgt per jaar een onderhoudsvoucher, maar ze willen niet zeggen hoeveel deze bedraagt. Wanneer ik de vraag stel, krijg ik het antwoord: dat is inbegrepen in de leaseprijs.
Zetten ze dat ook op papier ?
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Ik vermoed dat bij CTEC een jaarlijks nazicht inbegrepen is maar als er onderdelen vervangen worden dat je die zelf mag betalen. Het vervangen van onderdelen is afh van de km en de staat van de fiets.
Bij mij is het KBC lease en daar spreken ze van €190/j voor onderhoud inbegrepen in de lease prijs.
Plaats reactie